Zelf fles vasthouden.

[quote quote=10372625]Die van ons nu 13 maanden, lukt het nu zelf! Maar eten met een lepel/vork lukt haar nog niet[/quote]
[quote quote=10372625]Die van ons nu 13 maanden, lukt het nu zelf! Maar eten met een lepel/vork lukt haar nog niet[/quote]
Hahaha! Mijn zoontje is ruim 2 geweest en eet nog steeds niet fatsoenlijk met de lepel ?? Vooral als t iets is wat makkelijk van de lepel afdondert is drama haha. Hij draait de lepel altijd om in de mond, maar vaak ook al net voor zijn mond. Met een vaste substantie gaat dat prima, maar met rijst en soep....???
 
Mijn dochter deed het al een beetje bij 5 maanden en nu met 6 maanden lukt het goed. Maar ik vind dat helemaal niet zo fijn hoor. Ze klooit ermee. Het is half spelen dat ze doet. Erin eruit, speenbijten, steeds maar draaien, en dan vervolgens niet goed drinken. 
Soms laat ik haar omdat ze het graag wil. Maar meestal geef ik gewoon lekker zelf de fles. 
Het hangt van het kindje af of er uberhaupt interesse is denk ik. Sommige kindjes vinden even hangen bij mamma met een fles heel fijn. Die van mij wil niet op schoot drinken. Die ligt op een kussen en raakt heel erg geprikkeld van zelfs maar aankijken, en dan wordt er niet gedronken. Alleen maar wurmen en klooien. Misschien dat dat het verschil is. Ik ken dan niet, lekker tutten met een fles.
 
Ons meisje is 1 jaar en 1 maand. Maar de fles vasthouden doet ze af en toe.. Als ze er zin in heeft haha. 
Heeft ook heel lang geduurd voordat ze dat deed hoor.. Volgens mij was ze iets van 11... 11.5 maand.... Komt vanzelf hoor.?
 
Terug
Bovenaan