A Anoniem Guest apr 20, 2018 #9 Mijn zoontje kon zijn melkfles met 5 maanden vast houden. Moet alleen soms nog ingrijpen omdat hij het ook leuk speelgoed vind
Mijn zoontje kon zijn melkfles met 5 maanden vast houden. Moet alleen soms nog ingrijpen omdat hij het ook leuk speelgoed vind
A Anoniem Guest apr 9, 2019 #10 Onze zoon is nu 7.5 maanden en houd helemaal zelf zijn grote melk fles vast en zijn gifbeker vanaf 6 maanden ongeveer. Wel denk ik dat jongens hier iets sneller in zijn omdat ze meestal wat sterker zijn.
Onze zoon is nu 7.5 maanden en houd helemaal zelf zijn grote melk fles vast en zijn gifbeker vanaf 6 maanden ongeveer. Wel denk ik dat jongens hier iets sneller in zijn omdat ze meestal wat sterker zijn.
A Anoniem Guest feb 3, 2023 #11 mijn zoontje oefende toen hij net 3 maanden oud was en met 4 maanden kon hij echt al z'n flesjes houden. Hij is nu 7.5 maand
mijn zoontje oefende toen hij net 3 maanden oud was en met 4 maanden kon hij echt al z'n flesjes houden. Hij is nu 7.5 maand