Zelf lopen..

Lieve is vaak nog lekker tevreden in de buggy, dus loopt buiten de deur nog maar weinig zelf..Ik vind het makkelijk, vooral met winkelen..
Onze zoon was met drie al een echte wegloper..dus we weten hoe het ook kan....
Hoe is dat bij jullie?
Lopen ze zelf of niet..

Gr Rina

Hoi Hoi

Feline wilt graag zelf lopen en opzich mag dat ook wel. Maar soms is het lastig hoor. Dan wil ik haar echt in die buggy hebben, maar dan gaat ze toch krijsen en hangen en vreselijk doen.
Ook in de winkel wilt ze niet in het boodschappenkarretje en dat maakt het er niet makkelijker op. Ze klimt er ook gewoon uit, dus dat is ook niet veilig.

Het liefst zou ik haar dus nog in de buggy hebben, maar zijzelf is het hier dus niet mee eens :)

Groetjes Kirsten

Bram wil het liefste zelf lopen , en dit is idd niet altijd handig in de winkel!
hij heeft een erge hekel aan winkelen en loopt dan ook meteen weg als hij de kans krijgt dus dan zit meneertje meestal verplicht in de buggy....... veder loopt hij altijd zelf

liefs ilona

Ik heb de kinderwagen op zolder staan en een buggy hebben we niet dus Roan moet wel lopen!
Niet dat hij dat erg vind want dat doet hij al vanaf de zomer en in de supermarkt gaat hij de meeste keren in het wagentje zitten, hij is geen wegloper dus dat scheelt ook wel, hij is alleen rustig aan met lopen . alles op zijn gemak...

Gr Mascha

Benthe zit vooral nu we een duowagen met Diede hebben graag in de wagen!!! En als ze niet wil, loopt ze samen met mij achter de duowagen. De stang kunnen we nl zo verzetten dat Benthe er ook bij kan!!!

Oh, en weglopen doet ze niet gelukkig!!

Groetjes

Anne-Sophie zit echt nooit meer in de buggy,
Ik ga meestal alleen met de kinderen weg en dan zit Roderick in de buggy. En sophie loopt ernaast.
Gelukkig is ze tot nu toe nog geen wegloper en ik hoop dat dat zo blijft.

groetjes Mariann

Rik wil echt niet meer in de buggy. Kijk dan ook weleens jaloers naar mama's waarvan de kids wel lekker rustig blijven zitten. Nou moet ik zeggen dat Rik redelijk luistert en het altijd ook wel goed gaat hoor.
Maar als ik echt wil shoppen laat ik Rik thuis.

Liefs Saskia

Eline loopt altijd het eerste stuk zelf, maar als ze het zat is, wil ze in de wagen zitten.
In de supermarkt krijgt ze vaak zon klein karretje. Bij Eline gaat dat ook, die gaat niet rennen, en blijft netjes bij me. De oudste is tot vrij lang in de wagen gegaan, die had zijn oren meer voor de sier, niet vanwege het gebruiksgemak en liep dus constant weg, of ging racen met zon karretje....

Terug
Bovenaan