Zelf lopen..

Het verbaast me soms ook dat Lieve het nog zo goed vind...
Ze is eigenlijk best een actief kind..misschien ziet ze het als een rustmoment..Zolang het niet te lang duurt...
Ze luistert ook niet altijd even goed, en dat betekend dat ik in een winkel drukker ben met het in de gaten houden van Lieve, dan met de booschappen..haha
Ze mag wel eens een eigen mini karretje...maar ze laadt er dan van alles in..haha..Bananen en wc papier..haha
Dat ligt laag..kan ze makkelijk bij..

Toen mijn zoontje 3 was zijn we hem zoooo vaak echt kwijt geweest..vreselijk!
In een sec was hij weg..ging de lift in, de trap op..en zelfs een keer in de stad in Utrecht..kent hij echt de weg niet, dus was zo eng...zat hij achter in de winkel in het magazijn...FIJN!!
Maar hij leerde er eerst ook niks van, was zich er niet van bewust dat wij hem kwijt waren..en was ons helemaal niet kwijt!
Pas na twee jaar, en vele hartverakkingen van mam,a later, ging het beter..Zelfs op school deed hij het eerst nog..
Dus wij zijn voorbereid haha
Gr Rina

Ohja, we hebben voor hem dus juist nog een nieuwe grotere buggy aangeschaft toen hij al drie was..

Anders was het in de stad geen doen!

Sorry nog voor de typfoutjes hierboven...te snel..

Isabelle wil altijd zelf lopen, maar soms vind ik dat niet handig en dan moet ze van mij in de buggy. Als het ergens bv heel druk is.
Ik vind het wel goed dat ze vaak zelf loopt. Ik zie dat er kinderen naar school worden gebracht (basisschool) in een buggy en dat vind ik echt niet meer kunnen. Ik denk dat het heel gezond is dat ze er niet meer in willen, maar soms is het nog zooooooo handig!

Groetjes Babybelle

hoi hoi,
hier loopt Sarah meestal zelf omdat ik vind dat dat goed kan en dat wil ze ook graag, maar als ik bijvoorbeeld de stad in ga dan moet ze in de wagen. Ze is te druk met van alles en nog wat en dan kom ik helemaal nergens ;-).
Dat geldt overigens ook voor het boodschappen doen, dan zit ze dus in de winkelwagen en helpt (...) met spullen pakken en in de tas doen.

groetjes Tamar

Alice zit nog heel veel in haar buggy/kinderwagen. Is eigenlijk ook wel heel handig als ik iets buiten op de boerderij moet doen en zolang zij het best vind! In de winkel zit ze ook nog altijd in de winkelwagen alleen moet ze binnenkort plaatsmaken voor haar broertje en ik geloof dat ze lopen nu ook wel leuk gaat vinden. Nog geen problemen met weglopen gelukkig....

Groetjes

Veerle heeft vorig jaar januari 2009 twee broertjes erbij gekregen en sinds die tijd loopt ze bijna altijd alles zelf. Ze kan ook goed wandelen en houdt rustig een kilometer of 5 vol. Als ik ga winkelen en ik neem Veerle mee dan gaat ze af en toe in de buggy en dat vindt ze ook prima.

Groetjes,

Terug
Bovenaan