zelf vermaken?

Raaf is nu bijna 3 maanden en kon zich prima vermaken in de box onder zijn mobiel. Nu mag ie de mobiel niet meer hebben van de fysio (ivm voorkeurshouding) en nu zijn we dus bezig om andere manieren van bezighouden te bedenken. Hij heeft een soort van muziekapparaatje met knipperende lampjes nu in de box hangen, en dat vind ie leuk, maar niet voor lang.

Hij moet naar rechts kijken van de fysio dus alle dingen aan zijn linkerkant moeten saai zijn. Soms best lastig. Maar hij doet het goed. We hebben sinds vandaag ook een dvd voor hem gekocht. Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van mensen die hun kind maar voor de tv zetten. Maar hij vind het fantastisch. We draaide al veel muziek voor hem, vooral Mozart, en nu heeft ie de dvd Baby Einstein Mozart. Hij kijkt zijn oogjes uit en schatter lacht ervan! Echt een tip! De dvd duurt niet langer van een half uur en dat vind ik lang genoeg.

Zitten in zijn wipstoeltje vind ie ook fantastisch trouwens! Maar dan wel het liefst kijkend naar mij of dus naar die dvd... Het is wel echt jammer dat ie even geen speeltjes mag die boven hem hangen, want dat vond ie het einde.

Terug
Bovenaan