zelf zitten, kruipen en tandjes

A

Anoniem

Guest
hallo!

ik vroeg me af of die kleintje van jullie al zelf kunnen zitten. Mijn zoontje is namelijk 7 maanden en kan nog niet zelf zitten (eventjes wel, maar bij de minste of geringste beweging valt hij om). Kruipen doet hij ook nog niet, maar hij wil het volgens mij wel; soms ligt ie op zijn buik en wordt ie boos; hij wil dat niet omgedraaid worden, volgens mij is hij dan gefrustreerd dat hij niet vooruit komt!!
Ook tandjes heeft hij nog niet en d ´r zit ook nog niks aan te komen. Ik maak me niet druk ofzo, de een is nu eenmaal eerder met die ontwikkeling dan de ander, maar vroeg me af hoe het bij jullie gaat.

groetjes
Mie

Hoi,

Heather (15-11) wilde voor dat ze 6 maanden werd van alles en er kwamen tanden door... Wij dachten toen, nou, als dit doorgaat dan zit ze binnen een maand en hebben we over twee maanden een mond vol tanden.

Ze kan nog niet kruipen (het lijkt nog het meest op droogzwemmen, maar dat doet het ook al een maand en ze komt zeer tot haar frustratie geen centimeter vooruit) en ze heeft inmiddels al twee maanden twee tanden. Zitten doet ze ook niet echt.

Ik maak me ook geen zorgen hoor! Komt allemaal wel, maar het is idd wel leuk om te lezen wie wat al kan.

Groetjes KT

Hoi!

B'Elanna (04-10-2006) had haar 1e tandje met 3,5 maand, ondertussen zijn het er al 6

Kruipen,zitten en staan heeft ze dus in ene moeite door gedaan sinds ze 7,5 maand was. Tot die tijd draaide ze alleen en maakte zich nergens druk om.
Opeens begon ze met kruipen, een week later staan, en een week daarna zitten.
Je weet niet wat je ziet, zo een hummel van nog net geen 8,5 maand die staat!
Ik zal even een foto plaatsen zo meteen.

Groetjes Debby mv B'Elanna

hallo,

dinand is volgende week 7 mnd. zitten kan hij wel zelfstandig en hij kan sinds kort zelf gaan staan in de box, kruipen wilt nog niet echt ook hij doet aan droogzwemmen hahahaha, dit tot zijn grote frustratie!! en tanden zie ik ook nog niet komen, maar dat zal vanzelf wel, de kleine van mijn zus had zijn eerste tand op zijn eerste verjaardag, ik maak me dr ook niet zo druk om, het komt allemaal vanzelf wel, mijn dochtertje liep met 9 mnd. maar begon pas heel laat te praten, dus ik denk dat dat de een druk bezig is met dit te onrwikkelen en de andere weer met dat, dinand brabbelt ook bijna niet.

groetjes susanne

hahahaha mooi gezicht he, zo'n kleine spruit die staat, mooi meid hoor

Oh, wat een mooi gezicht zeg die meid van je Debby.
Hier nog eentje die het allemaal wel best vind. Ze is ruim 6,5 maand en draait nog niet eens om! Ze draait wel naar d'r zij en probeert door te rollen, maar die arm hé...
Als ik haar neer zet om te zitten, zakt ze als een plumpudding in elkaar, dus kruipen en staan zijn nog helemaal niet in zicht.
Ze heeft wel al 2 tandjes..daar zijn we erg trots op!
Groetjes Sil

Terug
Bovenaan