zelf zitten, kruipen en tandjes

Als ik dat zo lees is de mijne toch wel de traagste!!
Ze is vandaag 8 maanden en ze kan nog niet zitten, heeft 1 tand en heeft vorige week per ongevluk 1x zichzelf omgedraaid maar daarna niet meer.
Ze maakt wel heel veel verschillende geluidjes en ze bestudeert alles tussen duim en wijs vinger.

groetjes Elke

mijn zoontje is 6,5maand
met precies 5 maanden kreeg hij zijn eerste twee tandjes inmiddels heeft hij er vier
hij kruipt nou ja tijgert al zeker  twee maanden
sinds kort zit hij ook op handen en knieen dus de echte kruiphouding
en staat hij op zijn tenen en handen de rest tilt hij omhoog
verder zwemt hij ook nog vaak op de grond errug grappig

dus vooruit komt hij wel maar het is nog niet het echte kruipen

zelfstandig zitten kan hij nog niet echt het begint wel

en voor moeder van b elana trouwens erg leuke foto en leuk thirt

bij jayden 5,5 maand komen de tanden eraan denk ik maar je hoort vaak dat het nog lang kan duren hij zit de hele dag in zin mond en het is net een gebergte daar maar ja we zien het wel omdraaien doet die nu een maand ong en het gaat maar heen en weer van buik naar rug nu  het kruipen nog hij is al druk aan het oefenen zijn knieen gaan al onder zijn kont maar zijn armen zijn niet sterk genoeg woest word die dan dat het niet lukt dus het word echt tijd sil

Oooh wat een leuke fot debbie!!!
Nou, hier hebben we ook niet de snelste
Tandjes: Ik denk al maaaaaanden dat ze doorkomen maar nog steeds niets te zien!!
En zitten en kruipen doet ze ook nog niet en ik heb zo'n idee dat dat ook nog wel even duurd!
Maar je weet maar nooit he! Ze rolt al een hele tijd van buik naar rug maar andersom deed ze niet. Tot een paar weken geleden, van de 1 op de andere dag (terwijl ik nooit heb gezien dat ze daar mee bezig was!) rolt ze van haar rug naar de buik! En nu doet ze niets anders meer hahaha (oke, op dit moment weer even wat minder, maar volgens mij zit ze echt in een "sprongetje")
Ik maak me er ook niet druk om, komt allemaal wel!
Al is het wel erg leuk als ze weer iets nieuws kunnen vinden!

Oke, FOT moet natuurlijk foto zijn, en debbie met Y .....
Sorrie debbY!!! Hahahaha

Dank jullie wel dames!!
Ennehhh 1 schrale troost, hier was het ook van de 1 op de andere dag... alleen stopte ze niet!! hahaha We zaten allebei verbaasd te kijken en maar zeggen; wat doe je nou??

Ennehhh 4 dec, je bent zeker niet de 1e en je zal zeker niet de laatste zijn, die ie i.p.v. y doet hoor hahaha ik begreep wat je ermee bedoelde

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan