zelf zitten

A

Anoniem

Guest
Jippie, ben helemaal trots, Isis is gisteren voor het eerst uit ligstand (op buik) in zitstand 'gekropen' Echt grappig om te zien en vandaag  gaat het alweer vlotter. Ik vind het ook fijn voor haar, verruimd haar blik weer een beetje,

even een vraagje, hebben jullie bodem van bed en/of box al naar beneden gedaan,

x Esther (Isis 29-11-06)

Wooooow wat goed zeg!!!!
Wij hebben de bodem nog niet naar beneden gegaan (ons meisje is niet de snelste) maar in jou geval zou ik dat nu wel meteen doen hoor! Lijkt me anders toch wel een beetje eng...

Geniet maar lekker van je meisje!
X 4dec

Sooowweeeeeh.....knap zeg!
Efarim kan al wel een poosje heel goed zelf zitten maar van liggen naar zitten heb ik hem nog niet zien doen.
Maar soms kan/doet hij het ineens dus ik zit er ook over te denken om de bodem maar eens naar beneden te doen.

Het bedje staat al een standje lager sinds hij kan rollen.

Knap hoor van je meisje!

Wat leuk!! Het is zooooo leuk als ze iets nieuws kunnen.

Heather gaat denk ik eerst lopen en dan zitten, zucht, dus de box staat nog gewoon in de hoge stand.

Groetjes, KT

WAUWIE! Wat knap!
Daan is niet zo vlot...die rolt heeeeeeeeeeeeeel af en toe op zijn buik, daar laat ie het bij!

Maar als het zover is als bij jou zou ik denk ik wel de boel laten zakken. Zekerheid voor alles denk ik...

gr Anita

jeetje wat goed zeg!!! ik zou alles wel wat lager zetten, als ik jou was toen dinand kon zitten heben we dat ook gedaan, en niet lang daarna stond meneer in de box, dus wij waren heel blij dat we dat hadden gedaan, hij heeft het overgens niet meer gedaan, maar je ziet maar het is niet te voorspellen,

groetjes susanne

Zo, knap zeg! En stiekem ben ik wel een beetje jaloers, want Chloë mag van mij nu ook wat meer gaan doen...
De box staat bij mij dan ook nog op de hoge stand, maar haar bed heb ik 1 stand lager gedaan sinds ze rolt.
Sil

hey!!

wat goed man!!!! Wij hebben het bed en de box ook a; naar beneden gedaan maar Anniek kan nog niet zitten... Gewoon voor de zekerheid!!!

xx memke

Terug
Bovenaan