zelf zitten

Proficiat!! Weer een stapje verder!
Ik zou ook alles laten zakken!!
Beter optijd dan net iets te laat denk ik.

Groetjes Mikkie.

Hoi!

Wat knap he, Joran gaat sinds een paar weken ook zelf zitten. Echt heel mooi om te zien. Wij hebben direct de box laag gezet, hij begint nu ook wat meer op zijn knietjes te zitten... het gaat allemaal zo snel he, lekker van genieten hoor!

Liefs, Susan

Hoi,

Goed hoor dat ze dat nu zelf kan!! Wij zijn ook helemaal trots, sinds een week kan Stijn het ook. HIj is nu bezig met optrekken, lukt natuurlijk nog niet altijd maar er zit wel schot in. Verder tijgert hij de hele kamer door, komt overal waar hij wil komen ( vooral de etensbakjes van de katten zin favoriet, helaas...)

Wij moeten de box nog steeds lager doen, maar gaan we dit weekend doen hoor, moet er niet aan denken dat hij er uit zou donderen...

Carina

Knap hoor!
Anne doet het ook en toen ze dat door had was staan ook meteen erg interessant. Tijgeren doet ze ook niet, alleen rondjes draaien. Het is allemaal wel grappig om te zien. Anne's bedje staat al zeker 2 maanden laag, want toen vond ze het ineens leuk om zich op te trekken aan de spijlen. De box staat nog wel hoog, maar daar ligt ze bijna nooit in en als ze erin lihgt ben ik dicht in de buurt.

Groetjes,
Natasja
en
Anne (29 november)

Super!!! hahahaha... dadelijk gaan ze B'Elanna nog allemaal inhalen!

Groetjes Debby mv B'Elanna

wij hebben voor Ruben de box en bed al een standje lager gedaan want hij trekt zichzelf omhoog aan de spijltjes en gaat dan op de knieen zitten
Ruben is nu 7 maanden hij kan zitten en hij gaat ook mee op de fiets
groetjes ineke

Terug
Bovenaan