A
Anoniem
Guest
Ik zou graag jullie mening willen weten over een meisjesnaam waarvan we zelf eigenlijk niet weten of die al bestaat of dat we hem zelf bedacht hebben. Wij vinden de naam mooi klinken, maar twijfelen vooral over de lengte van de naam. We zouden het niet zo leuk vinden als men de naam te lang vindt en de naam door iedereen afgekort wordt.
Goed de naam is: Saralinde (of: Sara-Linde, heb eigenlijk geen idee hoe je het het beste zou kunnen schrijven)
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden. Wees vooral eerlijk, dus ook als je de naam niks vind hoor ik graag waarom je het geen goede naam vindt. (we hebben nog een heel aantal andere namen achter de hand die wat korter en gangbaarder zijn)
groetjes,
Janneke
Goed de naam is: Saralinde (of: Sara-Linde, heb eigenlijk geen idee hoe je het het beste zou kunnen schrijven)
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden. Wees vooral eerlijk, dus ook als je de naam niks vind hoor ik graag waarom je het geen goede naam vindt. (we hebben nog een heel aantal andere namen achter de hand die wat korter en gangbaarder zijn)
groetjes,
Janneke