Zelfbediening

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Lyanne weet sinds zaterdag hoe ze zelf bij mijn borsten kan komen.
Als ze op schoot zit, trekt ze mijn shirt/topje/bikini naar beneden, zegt dan "oooohhhh" en valt aan!!! Geweldig gewoon hahaha!!

Vanmiddag zat ze lekker bij me op schoot terwijl ik haar aan het voorlezen was, ging ze ook weer zelf op zoek en zat ze zittend te drinken, echt lekker tegen me aan gekropen en lekker luisteren naar het verhaal van Dikkie Dik.

Dat zijn nou echt geluksmomenten vind ik!  Zucht!!

Groetjes, Marieke

Hihi handig die zelf-service. Mirthe word er ook steeds makkelijker in...zittend willen drinken   enzo

Hahahaha...idd zalig..Tess is ook zo makkelijk..
Liefs Kitty en Tess

Ik vind het geweldig om te lezen dat jullie nog steeds bv geven. Ik heb het 5 maanden volgehouden bij Siebe en vond dat, gezien mijn persoonlijke situatie op dat moment, al een hele prestatie. BIj Merijn heb ik het tot 7 maanden volgehouden, maar toen hij tandjes kreeg was het toch echt over, aiaiaiaiai.

Het lijkt me super om op deze leeftijd nog zelf te kunnen voeden!!

Groetjes Fonske.

Heerlijk dat soort momenten! Echt genieten.
Wieteke gaat als een gek voor mijn borsten zitten 'knorren', maar ze zelf blootleggen lukt haar nog niet.
Wel een kostelijk moment denk ik.

Groetjes,
Geeske & Wieteke

Hoi,
Wat onzettend leuk en LIEF!!! Ik heb Skip niet lang genoeg borstvoeding gegeven om dit mee te kunnen maken (tot ruim 9 maanden), als ik dan dit lees baal ik wel hoor.
Geniet er maar lekker van, zo'n knus moment met z'n tweetjes.
Groetjes, Noortje mv Skip

Wat geweldig, heerlijke meid is het toch en zo slim, ze weet precies waar haar lekkere goedje vandaan komt.

Geniet van je moppie,

x  Nanda

Aagh, wat schattig! Toch mooi dat ze weet waar die "koelkast" zit. Enne inderdaad echt een megapluim voor je dat je nog steeds BV geeft!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan