Zelfbediening

Jeetje, ik vind het wel heel schattig maar kan mij er hélemaal niets (meer) bij voorstellen. Dat Stijn nu nog aan mijn borsten zou zitten. Dat stukje bijzondere gevoel is compleet verdwenen, mijn borsten zijn weer van mij!

Zonder te oordelen ben ik wel nieuwsgierig... hoe lang gaan jullie door met borstvoeding, hoe vaak geef je? Krijgt je kindje ook ander/vast voedsel naast de moedermelk. Je leest het al, ik heb geen idee.

Liefs!

je bent helemaal niet nieuwsgierig hoor!!

Ik voed Lyanne nog 's morgens, soms 's middags (als ze d'r boterham niet wilde) en 's avonds en dan ook nog 's nachts. De middagvoeding moet echt helemaal verdwijnen, dit ivm als ik werk heb gevonden.

Lyanne eet 's morgens een boterham, 's middags een boterham, later op de middag een fruithap en zelfgemaakt avondeten met een toetje. Tussendoor krijgt ze een rijstewafeltje of een baby-koekje van Bambix. Als drinken krijgt ze Roosvice, Groeifruit of gewoon water. Bij de boterham 's middags geef ik ze een pakje halfvolle melk, eerst wilde ze dat niet, maar ze neemt al steeds meer slokjes!

Mijn wens is om Lyanne te voeden tot ze 2 jaar oud is. Tenzij ze zelf niet meer wil,of als ik niet meer genoeg voeding heb.

Groetjes,Marieke

Hier nog zo'n verslaafde die de zelfbediening heeft gevonden. Als ze dorst krijgt (Rêve is 11 maanden) dan komt ze bij me staan en begint ze aan m'n shirt te sjorren. Eerder begon ze ook nog wel ns te happen (blowfisch) op m'n pols of been. Nu sjort ze m'n shirt dus omhoog en als die dan omhoog is, dan begint ze te plukken aan m'n bh. hihihihi Errug schattig. Ze kan soms ook echt in een duikvlucht op mijn borst afgaan.... moet je wel sterke zenuwen voor hebben.

Wij gaan door zolang het leuk is. Op zich zijn we wel toe aan een brusje, maar ik hoop dat de bv dan gewoon doorloopt (gebeurt nl ook regelmatig). En dan na de bevalling tandemen.

Rêve is een gezonde eter, ze eet 's morgens bruin brood met roomboter zonder zout, daarna slaapt ze weer een uurtje, dan een stuk fruit, 's middags soms nog weer brood en fruit en 's avonds groente en aardappelen en een toetje. Tussendoor drinkt ze naar behoefte, dat wisselt heel sterk. Als ik water of appelsap drink, dan krijgt ze daar ook wel eens een slokje van. Ze kan ondertussen (soms met een beetje hulp) zelf uit een bekertje drinken.

liefs

mama van Rêve

Geweldig is dat he! Julian doet ook aan zelfbediening die trekt aan mijn shirt of neemt een duikvlucht in mijn shirt (van bovenaf) Hij zegt ook al tietie, 3 x raden wat hij daarmee bedoelt hihihi. x Janine

Echt niet om te oordelen ofzo hoor! Maar het lijkt mij verschrikkelijk zo'n kleine die te pas en te onpas naar je borsten grijpt. Het borstvoeden op zich prima. Maar wel op je eigen voorwaarden.

Maar dat is mijn mening. Als jij de 'zelfbediening'   wel prettig vind moet je er vooral van genieten want je weet idd nooit hoelang het duurt.

Hoi,

Lyanne grijpt niet te pas en te onpas hoor,dat valt gelukkig wel mee. Alleen als ze honger begint ze krijgen, dat is laat in de middag en rond 19:00 uu, als ze naar bed moet.

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Terug
Bovenaan