Zelfde gekozen naam

Gewoon zo houden. Jullie hadden de namen al. Als je helemaal gaat uitzoeken hoe iedereen in de kennissenkring heet blijft er niks over. 

Ik zou me er echt niet druk over maken. Hoe vaak gaan die kinderen nou elkaar tegenkomen? En ik denk dat ze alleen maar vereerd zullen zijn dat jullie hun namen zo mooi vinden

Ik snap wat je bedoeld wij zitten met hetzelfde. Maar uit eindelijk kan je niet met heel de wereld rekening houden.
ik zou doen waar jullie jezelf goed bij voelen. Kies een naam niet aan de hand van andere. Als het directe familie was  geweest was het een ander verhaal!

Het gaat om een kleinkind van & een oudspeelster daar het kind van? Denk dat je de kids inderdaad niet gauw tegenkomt ☺️ dus no worries! Ik vind Jace persoonlijk btw ook meer een boy name ?
zo hadden wij EINDELIJK een jongensnaam gevonden samen: Kayne. Huis gekocht, horen we dat 2 deuren verder Kain van 2 woont ? dat is shit. Dus die viel wel echt af helaas. Maaaaaar toen kregen we bij de echo te horen dat t een meisje werd, haar naam is nóg unieker (en woont er geen hier) dus problem solved ?

Wat is je doel, uniek en onderscheidend zijn of ouders zijn die de naam liefdevol gekozen hebben voor hun eigen kind. Maak het jezelf vooral niet moeilijk, hij/zij zal zowiezo niet de enige zijn die zo heet, het zou zo kunnen zijn dat in de weken erna meerdere kinderen met dezelfde naam als die van jou geboren worden. En is de naam alsnog niet uniek voor anderen maar nog steeds speciaal voor jou, want het is jullie kind. 
Succes 

Wat is je doel, uniek en onderscheidend zijn of ouders zijn die de naam liefdevol gekozen hebben voor hun eigen kind. Maak het jezelf vooral niet moeilijk, hij/zij zal zowiezo niet de enige zijn die zo heet, het zou zo kunnen zijn dat in de weken erna meerdere kinderen met dezelfde naam als die van jou geboren worden. En is de naam alsnog niet uniek voor anderen maar nog steeds speciaal voor jou, want het is jullie kind. 
Succes 

Terug
Bovenaan