zelfde naam. Help?!

ohw joh...wat balen.
Ik zou niet weten wat ik zou doen.
Maar ik kan me voorstellen dat t je tegestaat om diezelfde naam te geven.

Aan de andere kant, ze hebben nog een heel leven voor zich. Je kan later ook vrienden krijgen die hun kind t zelfde hebben genoemd als jij. Dan ga je de naam ook niet meer veranderen toch?

Succes met beslissen!

Hoi Hoi...

ik lees nu net de berichtjes...
heel toevallig! dat an het zelfde heeft geschreven!!
haha!!! grappig, wist dit echt niet!

doe wat je zelf wilt! het is jullie keuze!
groetjes bianca

Pffff.... ik zou het ook echt superirritant en vervelend  vinden! Allereerst zou ik het aankaarten bij jullie vrienden, vertel over de situatie en vraag dan wat zij er van vinden. Ik kan mij voorstellen dat je nu wel een andere naam wilt uitkiezen, vooral omdat jullie in dezelfde vriendengroep zitten. Echt balen....ik begrijp je frustraties helemaal!!
Even wat suggesties voor jongensnamen voor je:
Tobias, Mattias, Wessel, Fabian, Mathieu, Floris, Ivan, Reinoud, Maurits.

Als je geen andere mooie naam vindt, zou ik gewoon voor Julian gaan!

Succes.

Liefs, Line

heb je al een beslissing kunnen maken wat je doet? Dezelfde naam houden of niet?
Of zeg je dat liever niet?

He,

Jeetje wat een issue zeg! Ik zou het idd ook met je vriendin bespreken.
Hoe wilde je het trouwens uitspreken? want wij hadden ook eens aan die naam gedacht (en aan Jona)  maar dan met een D er voor omdat we wilden dat je het zo zou uitspreken, en dan was het ook wat aparter.
Djulian (Djona) dus. misschien een ideetje?

heel veel succes!

x Petra

Dat het een andere naam gaat worden, staat wel vast.

Zijn druk aan het zoeken naar een andere naam op internet.

Zullen helaas wel snel een ei moeten leggen.

Tjeetje, daar was ik bij mijn 1e ook zo bang voor omdat we met heel veel zwanger waren uit de vriendengroep. Lijk mij erg lastig. Ik zou het wel vertellen aan je vrienden, daar zijn het vrienden voor. Maar ik denk ook dat ik een andere naam zal zoeken, hoop niet dat je dan de rest van je leven spijt gaat krijgen omdat je eigenlijk Julian had gewild. Aan de andere kant wen je snel aan de naam van je kind en na een tijdje kan je je niet meer voorstellen dat hij anders zou heten...

heel veel succes met zoeken!!

gr
Marielle

Mmmh, lastig inderdaad. Komt je zoontje wel in dezelfde vriendengroep als de zoon van je vriendin? Zo nee, dan maakt het toch een stuk minder uit? En misschien vind je anders Fabian, Gabriel of Manuel iets. Dat vind ik mooie namen, maar mijn man wil een echte hollandse naam. Succes!

Terug
Bovenaan