Zelfstandig meisje!! ??

Applaus voor Lieve!!! Echt knap hoor!!! Benthe is daar toch een stuk gemakzuchtiger in, vind het wel prima als mama het doet!!!

En ik vind het ook een stuk sneller gaan als ik het doe!!! Benthe doet wel zelf haar jas aan en uit en kan als ze wil haar sokken, schoenen en broek uit doen om te gaan plassen bijv.....

Maar verder vindt ze het wel prima. Ik zal wel eens meer gaan oefenen aangezien ik over een paar weken weer moet gaan werken en het dan wel makkkelijk is als ze al wat dingen zelf doet!!!

Groetjes

Lotte is wel druk met alles aan en uit te trekken. Uitkleden gaat goed, aankleden is nog wat lastig. Je armen in de juiste gaten en je hoofd moet er ook nog door...Sokken krijgt ze wel aan, alleen zit de hiel vaak op haar wreef.

Opruimen vindt ze leuk en dat kan ze idd ook best goed. Ook hier is ze erg trots als ze iets zelf gedaan / gevonden heeft.

Groetjes

wow echt heeel zelfstandig, hier ook een gemakzuchtig meisje! hi hi! maar ik vind het eigenlijk ook nog wel best... Alice kan nogal gefrustreerd raken als iets niet wil dus het is ook niet dat ik er dan bij weg kan lopen ofzo dus we laten het nog maar even zo!

Groetjes ALberdien

Terug
Bovenaan