Zenuwachtig en verdrietig

Bedankt voor alle lieve berichtjes. Echt zo fijn dit forum, gewoon even mijn hart kunnen luchten en zoveel steun krijgen :)

jeetje, wat vervelend of zo in twijfel te zitten, moet je nu wachten tot de 8 weken echo of kun je eerder terecht?

Ik heb voor vrijdag een afspraak gemaakt bij de huisarts.
Wordt echt gek van mezelf, haha....

Hoi Rian,

Heb je nog steeds bloedverlies en is het je 1e zwangerschap? Als het je 1e zwangerschap is wachten ze meestal een tijdje af helaas...heb je ook contact gehad met een vk?

Ik hoop voor jou dat er niks loos is en dat je gewoon innesteling hebt.

Liefs grotebroer

Nee, dat niet. Zondag had ik een positieve test gedaan, maar was een licht streepje. Dus maandag een clear blue test gedaan en die zij zwanger 2-3 weken, met als uitleg dat je dan 4-5 weken zwanger bent. 's Middags diezelfde dag naar de wc geweest met ontlasting en toen ook een bloeding. Heb nog steeds allerlei tekenen, zoals opgezette borsten en vaak naar de wc. Maar ik ben gewoon zó aan het stressen, dus vandaar gewoon een afspraak gemaakt om even met een prof te kletsen. Op internet staat zovéél, dus ben me lekker gek aan het maken, haha....
Afwachten dus, en hopelijk vandaag geen bloeding meer, want hoe eerder het stopt, hoe groter de kans op innestelingsbloeding :)

Hoi Rian,

Verschrikkelijk die onzekerheid. Weet je wat je kunt doen? Doe een zwanerschapstest. Als die hardstikke positief is gaat het vast goed en als die negatief aangeeft dat weet je genoeg...

groetjes Karin

Terug
Bovenaan