zenuwachtig

hoi allemaal ik heb gisteren gehoord dat ik maandag de 21e een keizersnede krijg erg spannend hoor vind het wel een mooie datum begint de zomer ik word zondag al op genomen gaan ze eerst onderzoeken doen is er nog iemand die dan een keizersnede krijgt???? jullie horen nog van mij doeiiiiiiiii
 
Hallo Debby
Ik krijg 29 juni een keizersnee tenzij ik van te voren op een natuurlijke manier beval. Dit is vanmorgen besloten en heb al gesprekken gehad met betrekking tot anestetie.Ik heb al een keizersnee gehad bij de eerste dus weet ongeveer wat me te wachten staat. vind het wel raar dat ik nu echt binnen twee weken moeder word. Ik lig dan wel in het ziekenhuis als mijn zoon jarig is dat vind ik minder maar kan niet anders.
Heel veel succes.
Karin 38/4
 
hoi karin ik heb ook eerder een keizersnede gehad maar dat was een spoedkeizersnede omdat het niet lukte op een natuurlijke manier dus dit keer is het wel relaxer hoop ik of mijn vliezen moeten eerder breken dan word het weer spoed maar ga er niet van uit ik ben dan precies 38 weken volgende week maandag ik vind het ook wel gek dat ik weet dat ik volgende week om deze tijd een kindje erbij heb hoe oud is jou zoon?? mijn dochtertje id 3,5 en nu krijg ik weer een dochter weet jij al wat het word?
 
Hoi Debby,

Spannend en inderdaad een mooie datum (wellicht iets doen met de 2-3e naam ivm zomer-start?). Mijn zoontje is twee jaar geleden geboren ook via een geplande keizersnede (vanwege stuitl. en omvang kind). Ik vond de dagen ervoor echt een beetje onwerkelijk (het is wel praktisch in die zin dat je precies weet wanneer het gebeurd) maar door een goede voorbereiding en een fantastische begeleiding kijk ik er erg positief op terug.

Ojaa, als derde (en extra) naam voor onze zoon hebben we dan ook maar Caesar gekozen.

Heel veel succes en geniet er van!

Gr,
Mariaz 38w (nog gewoon aan het wachten op wat komen gaat)
 
Hallo Debby
Mijn vorige was ook een spoedkeizersnee omdat de weeen achteraf niet sterk genoeg waren. Mijn zoon lag ook met zijn hoofdje niet helemaal goed. Hij wordt 2 juli 2 jaar en als de kleine zich niet gewoon heeft aangekondigd lig ik dus met zijn verjaardag in het ziekenhuis. Ik duim dan ook erg hard dat het eerder komt en dat ik op een normale manier kan bevallen. Ik weet niet wat dit kindje word maar mijn gevoel zegt een meisje. Ik moet zeggen dat ik blij ben om te weten dat het echt niet langer dan twee weken gaat duren. Ik heb veel problemen gehad tijdens deze zwangerschap en ze verwachten een groot kind. Hoewel dit ook niet te voorspellen is want ze kunnen er goed naast zitten. Ik vind het allemaal ook erg onwerkelijk maar dat vind ik toch al bij een bevalling dat het allemaal zo onwerkelijk is. We zien wel en duimen maar heeeeeel hard. Alle andere ideeen werken toch niet want dat heb ik al bij mijn vorige geprobeert en was nog 42/1.
Groetjes Karin 38/4
 
Terug
Bovenaan