zenuwachtig

Hoi, spannend voor je!! Gek he? dat je weet dat je dan mama bent!?
Zelf ben ik 1mrt.jl. met keizersnee bevallen (ze lag in dwarsligging). Vond het heel erg eng, maar het is me achteraf reuze meegevallen. Geniet ook in het ziekenhuis alvast zoveel mogelijk van je kindje en probeer als je daar aan toe bent direct te helpen met de verzorging etc...de kraamhulp is nl. een stukje korter dan normaal aanwezig.
Geniet ervan!!!Laat je foto's maken van je keizersnee? doen hoor, een onvergetelijk moment.
 
Hoi Debby, ik krijg niet de 21-ste een keizersnede, maar wel op 05 juli, mocht het niet eerder aankondigen. Ik ben dan 39 weken zwanger.
Bij mij staat de keizersnede al 7 weken gepland, maar nu is het inderdaad gek dat we zeker weten wanneer de tweede er is.
Ik was gisteren toevallig een nieuw zwangerschaps-shirt aan het kopen en zocht iets in de aanbieding, omdat ik nog maar 2,5 week moet, dus vond het zonde, dus ik zei dat tegen de verkoopster en toen zei ze: ja, dat hoop je, je kan ook nog 2 weken uitlopen!! Dus ik zei: nee hoor, 05 juli ben ik weer moeder!!
Toen pas besefte ik eigenlijk echt dat er over 2,5 week nog een kindje bij is. Nu word het wel heel erg voor het 'echie', hihi.
Maandag moet ik bloedprikken en volgende week maandag heb ik een afspraak bij de anestesist en intake over het hoe-en-wat van de keizersnede en de maandag daarop is het dan zover!!
Bij de eerste ben ik gewoon bevallen, maar nu was al voor de zwangerschap bekend dat het een keizersnede zou worden i.v.m gescheurde baarmoeder in het verleden.
In het begin vond ik de keizersnede zelf heel eng, maar nu kan ik haast niet wachten tot het zover is.
Best wel heel spannend nu allemaal. De tijd dringt ineens zo en ben als een gek bezig met zorgen dat alles 'klaar' is voor als ik er zometeen even niet ben(thuis).

Veel succes gewenst maandag en ik hoop dat je nog laat horen hoe het allemaal is verlopen. Ben heeeeel nieuwsgierig!!

Groetjes van Miriam
 
Terug
Bovenaan