Zenuwachtig

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik schrijf niet zo heel veel mee op het forum, beetje druk de laatste tijd. Maar ik moet ff wat delen hoor. Ben vanmorgen naar de Tandarts geweest, wist niet dat kiespijn zeer pijnlijk is zeg. Maar goed alle 4 me verstandskiezen moeten er dus uit. Ik de kaakchirurg in Gouda gebeld, ja over 8 weken hebben we plek. Nou daar kan ik  niet op wachten. Nu kan ik a.s vrijdag in het Havenziekenhuis in Rotterdam. Maar ik ben me toch zenuwachtig pfff.  Zit te shaken achter de pc. Hoop dat het een beetje meevalt. Ik moest het ff kwijt haha

Liefs Yvette mv Maxime

hoi,

Gaan ze der alle vier in een keer uit ? meestal doen ze eerst de boven en dan de onderkant (of andersom) want anders is je hele mond verdooft.

Maar het valt best mee hoor door de verdoving voel je er niks van. En als je in het ziekenhuis gelijk om ijs vraagt dan valt de zwelling ook wel mee.

groetjes pauline

ieuw! Ik heb het nog nooit meegemaakt hoor maar ik ben al geen held bij de tandarts dus.... succes in ieder geval en sterkte!!

Groetjes Kirsten mv Tyche

Kan het me voorstellen dat je zit te shaken, ja!
Ik heb zelf zo een enorme sch..tluis (pardon voor het woord, ha ha). Maar als je zoveel pijn hebt dan moet je wel. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte gewenst

liefs di silva

Hoi Yvette,

Verstandskiezen trekken is echt geen pretje, maar wees maar blij dat je in het ziekenhuis geholpen kan worden!
Bij mij zijn er 2 door de tandarts verwijderd en 2 in het ziekenhuis: bij de tandarts had ik vééél meer pijn en vooral ook heel veel napijn. In het ziekenhuis was dat een stuk minder!

Sterkte in ieder geval meid en denk maar zo: je bent er dan ook in één keer vanaf!

Groetjes van Cissy

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reacties. Ik had het een klein beetje verkeerd opgeschreven. 2 kiezen gaan er gelijk uit en die ander 2 worden daar bekeken of ze ook op korte termijn eruit moeten. De 2 waar ik nu last van heb liggen scheef en drukken tegen me andere kiezen aan en die moeten er dus uit. Maar ja het moet maar, het is niet anders haha. Was ook zo stom om ff op google te kijken en toen kwamen er allemaal horrorverhalen voorbij, beetje dom van me haha. Jullie horen nog wel hoe het is gegaan. En bedankt voor jullie lieve woorden.

Liefs Yvette

Hey meis,

veel sterkte voor komende vrijdag......snap best dat je er enorm tegen aan ziet...maar als ze er eenmaal uit zijn....kunnen ze je nooit meer pesten....

liefs denise

Hoi hoi,

Ik heb ook twee verstandskiezen weglaten halen waar er 1 scheef van lag maar het viel mij reuze mee. Nou ben ik niet bang, want heb nooit wat bij de tandarts. Mijn man daarentegen is als de dood voor spuiten en dat soort dingen en die moest ook twee verstandskiezen laten weghalen. Hij zag er als een berg tegen op maar het is hem reuze meegevallen en gaat de volgende keer gewoon weer als die andere twee er nog uit zouden moeten.
Het enige dat ik je mee kan geven is doe daarna rustig aan. Misschien overdreven, maar ik nam daarna een pijnstiller en ging even op bed liggen tot de verdoving helemaal uitgewekt was.

Succes  

Terug
Bovenaan