Zenuwachtig

Hey hey,

Nou hier nog iemand die als de dood is voor de tandarts, en ook bij mij zijn er twee verstandkiezen getrokken.
Ik ben er ook voor naar het ziekenhuis gegaan en het viel me zo mee.
Ik denk dat hij maar 5 minuten bezig is geweest en ze waren er al uit.

Ik heb hem ook heel goed duidelijk gemaakt dat ik er heel bang voor was, dus ik kreeg de verdoving en zo'n zuster heeft mij heel erg gerustgesteld is ook tijdens het trekken naast me blijven staan en bleef pratene tegen mij.

De tandarts zei: je moet ff zeggen of je pijn voelt want dan weet ik of je verdoving goed werkt nou op het moment dat ik nee stamelde was mijn kies er al uit.

Ik zou gewoon goed aangeven dat je het alles behalve prettig vind dan houden ze daar vast wel rekening mee.
Succes groetjes Pam

Hoihoi! Nou ik kan me goed voorstellen dat je zit te shaken; ook ik ben als de dood voor de tandarts!! Ik ben 30 en heb gelukkig nog maar 1 gaatje gehad en verder nooit geen last. Hier in B doen ze de controle en boren en vullen ze gelijk, niks vervolgafspraak! Sinds dien ben ik dus niet meer zo dol op de tandarts! Aan de andere kant is het veel slechter als je nog weken moet wachten en weet wat je in het vooruitzicht hebt!!!
Heel veel succes, gelukkig staan hier alleen maar positieve reacties; blijkbaar valt het wel mee. Goed om te weten (ook ik zal er ooit eens aan moeten geloven volgens de tandarts...).
Groetjes, Esther.

Hallo!!

Wat kan ik jou reactie goed begrijpen.
Ik ben doodsbang voor injecties enzo.
En ik heb ook 4 verstandskiezen en eigenlijk moet er in ieder geval 1 uit. Maar ik stel het steeds uit. Mijn tandarts zei al: "Het is beter dat 'ie er uit gaat". Ik: "Maar ik heb er geen last van!!!" (is ook zo). Maar mijn tandarts zei dat hij er beter uit kan als je er geen last van hebt en ook niet te oud bent ervoor, want dan heb je er alleen maar meer last van. Hoe jonger hoe beter!! Mijn tandarts: "Ik kan zo bellen voor een afspraak bij de kaakchirurg!!!" Ik zei dat het niet nodig was....
Als ik nog maar denk aan zo'n verdoving, lopen de rillingen over mijn rug en breekt het angstzweet me uit. Ik ben niet bang voor de ongreep zelf, maar voor de verdoving!!! Ik val dan echt flauw van angst!
Zet hem op en succes!
Marianne

Hoi Yvette,

Veel succes morgen! Alles beter dan die kiespijn van nu hoor!!!

Ellen mv Julian

Hoi hoi,

Nou ze zijn eruit en ben echt zenuwachtig geweest voor niks. Zit nu nog wel onder de verdoving, weet nog niet hoe het gaat als de verdoving is uitgewerkt. Maar daar kom ik gauw genoeg achter. Heb nu zo'n lekker hangmondje en ik kwijl aardig haha.
Bedankt meiden voor jullie lieve woorden!

Liefs Yvette mv Maxime

Terug
Bovenaan