Zenuwachtig

Hey Danisha,

Ik heb vorige week vrijdag m'n eerste echo gehad, ook met precies 7,5 week! Maar het viel mij eerlijk gezegd toch een beetje tegen. De baby was 1 cm (wat klopte met de lengte van de zwangerschap) maar je ziet er op de beelden niet veel van (een soort wurmpje in een grote zwarte ballon (je baarmoeder met vruchtwater). Het hartje is meer een soort bewegende vlek. Eigenlijk had ik al met al meer aan de analyse van de VK, dat alles er goed uit zag enzo... Enfin, 11 mei dus ook een echo, maar dan een 2e (ben dan 10 weken) en als het goed is zie je dan al echt een baby in mini formaat, dus ben benieuwd! Laat je weten hoe jij je echo vond, ben benieuwd naar je bevindingen!

Groetjes nogevenanoniem
 
Hey Danisha,

Ik heb vorige week vrijdag m'n eerste echo gehad, ook met precies 7,5 week! Maar het viel mij eerlijk gezegd toch een beetje tegen. De baby was 1 cm (wat klopte met de lengte van de zwangerschap) maar je ziet er op de beelden niet veel van (een soort wurmpje in een grote zwarte ballon (je baarmoeder met vruchtwater). Het hartje is meer een soort bewegende vlek. Eigenlijk had ik al met al meer aan de analyse van de VK, dat alles er goed uit zag enzo... Enfin, 11 mei dus ook een echo, maar dan een 2e (ben dan 10 weken) en als het goed is zie je dan al echt een baby in mini formaat, dus ben benieuwd! Laat je weten hoe jij je echo vond, ben benieuwd naar je bevindingen!

Groetjes nogevenanoniem
 
Spannende tijden voor ons allen dus!

Ik heb in september mijn miskraam met 12 weken zwangerschap gekregen. Met 11 weken kreeg ik een bloeding, ik heb toen gelijk een echo gehad en hierop was een vruchtje van ong 6 a 7 weken te zien. Ons werd verteld dat we 90% kans hadden op een miskraam, helaas werd die een week later werkelijkheid.Alles wat maar tegen kon zitten, zat tegen en het opnieuw zwanger worden liet na mijn gevoel lang op zich wachten. Maarr nu is het eindelijk weer zover!

Ik ben heel benieuwd wat we as maandag te zien krijgen. Ik hou er rekening mee dat het ongeveer het beeld is wat nogevenanoniem hierboven aangeeft. Ik hoef verder ook niets te zien (liever wel natuurlijk haha) maar als het hartje klopt pff dan valt er 100 kg stress van m'n schouders!

Groetjes Niene
 
Hi Meiden,

Gelukkig ben ik niet de enige die zo zenuwachtig is.
Ik had al begrepen dat je niet veel zou zien, maar ik ben al blij als het hartje klopt.

Ik laat het jullie weten.

@Niene79
Ik kan me voorstellen dat er dan een last van je schouders valt.

Liefs
 
Ik denk dat dat voor iedereen wel is hoor, of je nu een miskraam gehad hebt of niet.

Heb je al kinderen of begrijp ik het goed en wordt dit de eerste?

Laat je ff weten hoe je echo is geweest?

Groetjes
 
Ik denk dat dat voor iedereen wel is hoor, of je nu een miskraam gehad hebt of niet.

Heb je al kinderen of begrijp ik het goed en wordt dit de eerste?

Laat je ff weten hoe je echo is geweest?

Groetjes
 
Ik denk dat dat voor iedereen wel is hoor, of je nu een miskraam gehad hebt of niet.

Heb je al kinderen of begrijp ik het goed en wordt dit de eerste?

Laat je ff weten hoe je echo is geweest?

Groetjes
 
Terug
Bovenaan