Zenuwen of zwanger?

Haha, ik zit vandaag precies in hetzelfde schuitje. Morgen kan ik testen en de hele dag al misselijk. Maar of dat komt de ochtendmisselijk/aankomende ongesteldheid/zenuwen...

Ik heb sinds dinsdag al het gevoel dat het deze keer gelukt is, maarja je weet het pas zeker als je die test heb gehad. :)

Ik zie nu pas dat er meer vrouwen gereageerd hebben. Wat fijn dat jullie dit soms ook ervaren.. ik heb uiteindelijk inderdaad negatief getest. Deze ronde zit ik nu weer in mijn zenuwachtige wachtweek. 

Deze ronde heb ik op de dag nauwkeurig mn eisprong meegemaakt. Het begon met wat afscheiding die na 2 dagen heel veel en heel wit was. En kreeg die avond erg veel buikpijn/kramp.
Die dag en de dagen daarna geklust. 
Nu zou ik zaterdag/zondag mn nod moeten hebben.
Ben weer zo zenuwachtig 

@Eline, je kan beter voor je eisprong klussen en op de dag zelf dan de dagen erna! Sperma kan 3-5 dagen blijven leven, maar je eitje maar 12uur. 

Hee,
Ja weet ik. Hebben we daarvoor ook gedaan.  Maar die zelfde dag dus ook nog.
We hadden die week sws wel om de dag. En toen die dag een keer extra. 
Vind t echt lastig allemaal . 
Nu op het wachtbankje.. 
Wachten duurt zo lang 

Hoi @elinemeteendroom Ik herken het echt heel erg. Dat wachtbankje... 
Wat mij helpt is om zoveel mogelijk afleiding te zoeken en andere leuke dingen plannen, voorzover dat kan met corona. 
Maar op elk moment dat ik even niets aan mijn hoofd heb, denk ik eraan.
Mijn verhaal is als volgt: nu 35 dagen nadat ik mijn spiraal heb verwijderd. Ik had na 28 dagen na verwijdering al getest, maar toen was het negatief. Nu mag ik vanmezelf pas weer testen 39 dagen na verwijdering. 
Ik heb met mijn vriend ook ' mijn best gedaan'. En heb nu sinds 2 weken ontzettend gevoelige tepels (en jeukend.. xD) en met vlagen wat krampjes. 
Geen idee of ik me dit inbeeld of dat ik echt al zwanger ben.
We zullen het zien dit weekend. Tot die tijd maar wachten :p

Terug
Bovenaan