zenuwen..

A

Anoniem

Guest
dag dames

Ik heb morgen mijn nod en ik merk dat ik (ondanks de afleiding deze maand) toch weer zenuwachtig aan het worden ben.
Loop dus wat vaker naar de wc dan op normale dagen.

Ik heb besloten om volgende week woensdag pas te testen en hou  mezelf maar voor dat het toch niet raak zal zijn (ronde 2, 1e kindje) Ik heb geen typische verschijnselen maar ben ook niet helemaal lekker. Ben ook erg verkouden geweest deze maand dus waarschijnlijk zal het wel niet raak zijn, maar ja ik hoooooooop het zo

Ik zit nu dus thuis, ben vanmiddag vrij en dacht: even de zenuwen van me af schrijven.Ik heb een hele maand geen zenuwen gehad en nu.... ja hoor.
(eigenlijk ook weer wel logisch.. krijg je als je even niks te doen hebt)

Afwachten is echt balen. ik ben een juf en heb dus aardig wat geduld dacht ik zo, maar op dit gebied echt helemaal geen sikkepitje geduld dus!

Nou meiden heel veel succes en dat we komende dagen maar weer veel zwangeren mogen doorsturen naar het zwangerforum.

een dikke knuffel enne
 thumbs up iedereen

groetjes mayo

groetjes mayo

Heeeeeej Mayo!

Ja...ja....het wordt weer spannend bij jou!! Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent!

Logisch dat je zenuwachtig wordt nu het zo dichtbij komt...had ik ook, hoor! Je wilt het ook zo graag, he?! En je kan nu niks anders doen dan wachten..wachten..wachten...

Moet je morgen werken? Ben je goed afgeleid, scheelt vast!

Nou, ik ga voor je duimen dat je morgen geen rode duiveltjes ziet!

Liefs, Tess.

hoi Mayo,

Hetzelfde hier! 12 maart nod. En ik was echt heel nuchter en relaxed. En dacht wordt het vast niet vandaag. maar nu een paar dagen voor mijn NOD wordt ik toch weer heel zenuwachtig. Moet vaak plasssen, gevoelige borsten en mijn temp is sinds mijn eisprong steeds heel hoog. Maar echt hopen durf ik niet.

Nou heel veel succes met afwachten en ik hoop echt voor ons beide dat het raak is!!!
nog maar even wachten, maar dat is het lot van ons zwanger wannabee's....ha ha

Liefs Carina

heej tess en carina

tja vandaag wel genoeg afleiding gehad (crematie, minder!!!!!!!!)
en morgen ook werken dus dat zit wel goed. ga morgenavond lekker bij een vriendin eten aangezien mijn man tot 21.00 uur moet werken. Afleiding genoeg maar ja... ik voel mijn buik wel maar de rugpijn die ik altijd heb blijft weg. nou heb ik weer gelezen hier dat je ook zwanger kunt zijn terwijl je ongi pijn in je buik  hebt. dus toch weer een beetje hoop. maar ik blijf me voorhouden dat het niet raak is. Ik heb gewoon geen testen gekocht!!! heel knap van me, al zeg ik het zelf. anders blijf ik bezig.

Carina jij hebt zondag je nod he! heeeel heeeel veeeel succes, ik herken je klachten die je opschrijft!!! laten we hopen dat het prijs is!
En tess: jij kunt weer aan de klus, nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen.

ik moet wel zeggen dat ik ook regelmatig op het forum kijk en de meeste meiden op de voet volg. toch fijn om met lotgenoten te beppen.

maar goed ga nog even lekker voor de tv lummellen en dan snel slapen, weer 1 dag dichten bij woensdag as (dan ga ik testen als ik nog niet ongi ben)

ik voor jullie
groetjes mayo

Hoi Mayo,

Ik zou het echt heeeeeel knap vinden als je tot woensdag kan wachten met testen! Wel slim om ze gewoon niet te kopen. Het ergste  zijn de avonden op de bank vind ik. Dan ga je nadenken en pak je snel die test.

Wel positief dat je nog niet ongi ben. Heb jij een regelmatige cyclus?

Ik ben eergisteren begonnen met tempen. Ik ben ontzettend nieuwsgierig wanneer ik mijn eisprong heb, dan hoef ik ook niet meer zo uitzichtloos te wachten op mijn ongesteldheid (als ik ongesteld word natuurlijk). Tenminste, ik hoop dat ik dan wat meer duidelijkheid heb!

Nou, succes, he?!

Groetjes, Tess.

hoi tess

tja ik zeg net tegen mijn man dat ik vroeg in bed kruip. anders ga je inderdaad maar piekeren. ik ben 3 jan gestopt met de pil. 1e ronde had ik een cylus van 32 dagen,
dus echt iets erover zeggen kan ik nog niet afwachten maar.

jij gaat tempen??? ik heb gelezen dat je ongeveer 3 maanden moet tempen voordat je een beetje weet hoe je cylus verloopt. dat klinkt zo lang..... maar ja jij bent al een half jaar bezig geloof ik, dan wil je toch wel dat het onderhand eens een keer lukt.
ik vind 2 rondes al erg zeg

en nog niet getrouwd dacht ik ergens te lezen??!
wij zijn in dec 03 getrouwd, was toen 24, nu volgende maand 27,

nou ik kom regelmatig updates geven!!! succes en tot mails
groetjes mayo

Heej Mayo!

Ja! Houdt ons op de hoogte! Ik ben super nieuwsgierig!

Zit je nou gewoon mijn hoop de grond in te boren????  Nee, hoor, grapje.....doe ik het dan voor niks? Ik dacht dat ik gewoon zou zien dat mijn temperatuur omhoog zou gaan bij de eisprong en dat ik dan weet dat  dan mijn eisprong is. Daar bovenop geteld 14 dagen en dan is mijn nod....ben ik vast weer te naief......

Wij zijn geen zes maanden bezig, hoor. Ik zit pas in rond 2! Ik ben ook begin januari gestopt met de pil. Alleen duurde het 52 dagen voordat ik ongesteld werd. Ik wilde door te tempen iets meer zekerheid hebben over mijn volgende nod. Ik weet nu absoluut niet aan welke datum ik moet denken en dat vind ik echt frustrerend.

Misschien ben ik wel vroeg met tempen, maar ik wil gewoon iets weten....dan kan ik ergens naar uitkijken. Misschien wil ik door te tempen ook wel weten of ik niet weer zo'n lange cyclus krijg....

Nou ja, ik zie wel.

Groetjes, Tessje.

hee tess

sorry het was echt miet mijn bedoeling je hoop in de grond te boren  soms ben ik niet zo subtiel (al denk ik zelf van we) heb ik wel vaker last van

maar je bent ook nu in de tweede ronde? dan gaan we gelijk op! ik heb wel een ander gevoel in mijn buik maar nog geen rugpijn dus goede hoop.

`t is wel balen dat je nog niks weet ove je cylus .... toch goed van je dat je gaat tempen! `t geeft je dan een beetje meer inzicht in hoe alles werkt.
op dit moment ga ik er nog niet aan beginnen. wij kennen veel mensen die zo met zwanger worden en dokteren bezig zijn en daar willen we even niet zo ver in gaan. (ken zelfs 1 iemand die is helemaal ziek aan het worden omdat het niet lukt)
ik hoop dat het vanzelf komt

nou succes met tempen, een heel fijn weekend en tot mails

groetjes marjolein

Terug
Bovenaan