zenuwen..

Hoi Marjolein,

Was maar een grapje, joh.

Tja, ik moet zeggen dat ik er verder niet heel erg mee bezig was. Vorige maand was ik er meer op gefocused omdat het toen zo tegenviel.

Ik hoop alleen dat ik niet standaard zo'n lange cyclus heb en ik denk dat als ik zie aan mijn temp dat ik een eisprong heb, dat ik er dan mee stop. Ik hoop dat ik niet pas over 2 weken een eisprong heb, dat zou betekenen dat ik dus echt een lange cyclus heb...

Ik ken ook mensen die er depressief van zijn geworden dat ze niet zwanger werden. Het kan echt een obsessie worden volgens mij.
Ik vind het op zich niet zo erg als het was langer duurt om zwanger te worden. Dáár had ik rekening mee gehouden. Ik ben nog jong en we hebben tijd zat.

Maar ja, die lange cyclus, he?!!!

Trouwens, nog steeds geen rode duivels bij jou? Heb ik niet voor niets geduimt???

Groetjes, Tessje.

hoi tess

gelukkig dat je niet kwaad bent, ik heb dat wel vaker dat ik denk goh dat heb ik subtiel gezegd. dan blijkt dat vervolgens dus niet zo te zijn dus vandaar...

maar ja ik kan me voorstellen dat het wel fijn is om te tempen, krijg je toch een idee van wat normaal is bij je. misschien heb je deze maand een wat kortere cyclus, zou fijn zijn he.

ik heb net het berichtje van carina gelezen en die zenuwen en klachten herken ik wel,
gevoelige tepels en dat rommelende gevoel in mijn buik. de rugpijn is er nog steeds niet dus er is nog steeds hoop. toch wel wat meer afscheiding      (sorry) maar geen bloed of bruine vloei.
maar ja ik wil niet vroeg testen. vorige maand moest ik toch een traantje wegpinken ondanks dat het pas de eerste maand was.

nou ik duim voor een korte cyclus en jij voor mij dan voor niet-ongesteld worden!!!!!!
alles komt goed zullen we maar denken.

groetjes mayo

He Mayo,

Wat betreft het testen doe ik het ongeveer hetzelfde. de 12 e nod en ik ga woensdag testen. Eigenlijk vind mijn man dat ik tenminste een   week over tijd moet zijn, maar hij is woensdag jarig en dit zou ik hem zo graag cadeau geven. Dus ik ga testen zonder dat hij het weet en dan bij een positieve test, de test geven.

Soms zou een luikje in lichaam waarmeer je kan kijken of het raak is, wel handig zijn toch, zitten we ook niet steeds zo in spanning.

Sterkte met afwachten.
Liefs Carina

hoi carina

dan testen we dus samen op as woensdag, spannend he. jij bent geloof ik wel bezig met de 6de ronde he? ik hoop voor je dat het raak is, mag eindelijk wel zullen we maar zeggen. Heb je nog geen ongiklachten? buiten zenuwachtig zijn en zere tepels?? heb jij ook zo en een rommelde buik?? is dat normaal?

vanochtend nog steeds geen rugpijn, mijn buik blijft rommelen maar of dat iets te betekenen heeft? we zullen wien.

ik heb komende dagen genoeg afleiding, werk mee naar huis (ben juf en de 10minuten gesprekken komen er weer aan), genoeg te poetsen etc. maandag en dinsdag lange dagen met vergaderingen dus echt ooki pas woensdag de tijd om een test te kopen....
spannend, zelfs mijn man belde gisteravond naar huis om te vragen of er al nieuws was?! grappig en superlief!

nou ik hou je op de hoogte!!!!! jij heel veel succes en ik hoor het wel als je getest hebt!!! ondertussen blijf ik net als anderen lekker op het forum kletsen dus tot woensdag kunnen we elkaar steunen.

He Mayo,

Wat is het spannend he. Vandaag heb ik niet veel te doen, dus ik zit lekker op internet beetje baby sites kijken. Ik weet niet of ik echt tot woensdag kan wachten. Ik heb wel ongi buikpijn, maar toch voelt het wel anders dan anders. Mijn man is dan jarig vandaar dat ik tot dan wil wachten, maar of ik het volhou.

Die rommelende darmen heb ik nu niet. Ik heb wel last van mijn rug, maar bij mijn ongi heb ik dat nooit.

Wat doe jij, behalve werken, als afleiding? Dat afwachten past echt niet bij me, veel te ongeduldig voor.

Sterkte en we houden elkaar op de hoogte.

Carina

hoi carina

hopen dat je het vol kan houden tot woensdag, is misschien ook wel handig anders moet je er weer een paar testen tegenaan gooien omdat je het niet zeker weet en ook weer niet ongi ben (tenminste zo heb ik maar gedacht)
hopen dat je een leuk verjaardagscadeautje hebt voor je man!!!!

ik heb ook die rommelende buik maar tot nu toe nog niks aan de hand, houden zo!!!!!!

ik heb altijd wel werk om me bezig te houden, ben nl een juf en het nadeel is dat je echt altijd werk hebt. verder ga ik lekker bij vriendinnen op bezoek, of op met mijn familie op stap (we zijn heel hecht) , een boekje lezen (liefst een hele dikke) en lekker naar mijn stamcafe zo nu en dan.

dat was het wel zo ongeveer,
ik hou je met spanning in de gaten hopen dat we naar het november forum kunnen verhuizen, zou leuk zijn!!!! ik ben er nu wel aan toe dus laat maar komen (die baby dan he) haha

ik hou iedereen op de hoogte!!!! en volg jullie op de voet met lezen,
 zit regelmatig op het forum dus dat komt wel goed

groetjes mayo

Heeej Marjolein!

Ja, ik blijf duimen, hoor. Het wordt natuurlijk steeds spannender, he?!!!

Ik weet niet wat die rommelende buik nou betekent. Het is zoiets dat bij je ongesteldheid hoort, maar soms ook bij een zwangerschap...

Heb jij eigenlijk normaal een regelmatige cyclus (had ik dat nou al eens gevraagd? of was dat aan iemand anders..)? Of ben je al een keer een paar dagen overtijd geweest?

Nou, succes, he?! *duim* *duim*

Kuzz, Tess.

hoi tess

tja die rommelende buik dat zullen we maar moeten afwachten wat dat betekent, hopelijk iets positiefs!!!
maar mijn cyclus was altijd regelmatig 28 dagen door de pil,
mijn eerste ronde was wat langer 32 dagen
volgens de calculators opbabybrabbel heb ik een gemiddelde cyclus van ongeveer 30 dagen (gebaseerd op 3 data) dus daar ga ik maar vanuit.
inmiddels is dit mijn 3e dag dat ik ongi zou moeten zijn maar nog niks!!!! ik ga woensdag pas testen!!! spannend

hoe is het bij jou met tempen??? ik hoor het wel van je
succes
mayo

Terug
Bovenaan