zenuwen

Hoi Linda,

Ik heb een spoedkeizersnee gehad, maar het is me echt reuze meegevallen.
De ruggeprik is gezet voor je er erg in hebt, van de snee zelf voel je natuurlijk niets. Ik voelde alleen dat ze met me bezig waren, maar pijn helemaal niet.
Toen Jules geboren werd, heb ik hem ongeveer 5 minuten mogen zien op de OK, helaas duurde het bij mij daarna ruim 5 uur voordat ik hem weer te zien kreeg, maar dat kwam omdat ik zelf heel erg ziek was (HELLP-syndroom). Gelukkig gebeurd dat eigenlijk nooit, want ik vond het verschrikkelijk om zo lang te moeten wachten.

Van de keizersnee heb ik na de OK eigenlijk relatief weinig pijn gehad. Ik heb alleen de eerste drie dagen 4xdaags 2 paracetamollen gekregen, al had ik eigenlijk niet echt pijn.

Ik wens je veel succes en alvast een spoedig herstel.

Groetjes Marieke

Hoi Linda,

Ook voor mij is de keizersnee reuze meegevallen. De ruggeprik vond ik totaal niks voorstellen (je krijgt toch eerst verdoving). Ik zag ook erg op tegen het uur dat ik alleen op de uitslaapkamer zou liggen (toch is dit uurtje best snel voorbij gegaan). Voor mijn man vond ik het wel fijn dat hij even alleen kon zijn met Jesse, tenslotte is het voor hun ook allemaal maar onwerkelijk.
Heel veel succes, het komt allemaal goed!

Gr. Sam

Terug
Bovenaan