Zere borsten..

ja zou kunnen,elk lichaam is anders...
ik zal na het weekend toch even een testje doen maar het kan ook natuurlijk nog wenog met de ongesteldheid te maken hebben.
hoe lang zit je al aan de pil??
liefs mier

uhh ik zit nu een jaar of vijf aan de pil microgynon 30...
maar ik heb normaal gesproken als ik ongesteld ben geweest,nooit last zeg maar..ik merk et nu sinds een paar dagen dat men tepels zeer gevoelig zijn...heb ik nog nooit eerder gehad

hai miranda,
Ik denk dat de kans erg klein is dat je zwanger bent. Je schrijft dat je hoopt dat het zo is, maar waarom ben je dan aan de pil? Of ben ik nu te nieuwsgierig?
xxx Annette

Nou men vriend en ik hadden besloten om met de pil te stoppen..dus dit is zeg maar mijn laatste strip!!

dat is niet zo lang,ik heb er 11 jaar aangezeten,zit nu in ronde 5.
ik hoop het voor je,maar op moment zal het weinig duidelijkheid geven.
is het gevoelig  of pijn??
want bij mij is het soms ook echt supergevoelig maar de andere x weer juist helemaal niet.
ik zal voor je duimen,en laat het nog maar weten ok??
liefs mier

Het is gevoelig ik kan niet echt zeggen dat het zeer doet maar als je het aanrakt dan voelt het anders als anders zeg aar..in ieder geval niet prettig

spannend dan,zal voor je duimen,maar zal niet te erg hopen want dan komt het hard aan als het niet zo is,je lichaam kan je erg voor de gek houden,weet er alles van...dacht dat het vorige maand echt raak was,had allerlei zwangerschapsklachten en toch werd ik weer ongi.....
dus nu maar aan de ovulatietesten
liefs mier

Terug
Bovenaan