zetpil

elise heeft bij ons flink de griep te pakken
nou moest ik gister avond werken en ik vroeg aan mijn man of hij haar een zetpil wilde geven voor het slapen gaan
toen ik naar bed ging had ze flinke koorts en der bed onder gespuugd
toen vroeg ik of hij der nog een zetpil had gegeven maar dat had hij niet gedaan want dat vind hij maar niks om dat bij zijn meisje te doen

zijn er meer papa's die geen zetpillen geven of is mijn man de enige?

saskia

Mijn man vind het niet prettig, maar als hij ziek zou zijn en ik was niet thuis dan zou hij het wel doen hoor. Daar kan hij zich wel overheen zetten.
Liefs Nelleke

wij hebben geen meisje maar een jongen
maar dat zou mijn man niets uitmaken als
die zetpil nodig is dan zou hij het gewoon
geven
ik zelf zou het eerlijk gezegd mijn man niet in
dank afgenomen hebben om Lorenzo met zo'n hoge koorts
te laten liggen
mss kun je het bespreken dat het voor jullie meisje ook
niet prettig is om haar zo in bedje te laten liggen

groetjes
Bianca mv Lorenzo

oei dat had ik  niet zo leuk gevonden denk ik

hier was het andersom, ik durfde de eerste keer niet zo goed en toen heeft Edwin het juist gedaan

groetjes Jenneke

gelukkig had ze er zelf geen last van en lag ze heerlijk in der eigen braaksel te slapen (daar was ze ook niet wakker van geworden)
ze vond het eigenlijk nog vervelender dat ik haar wakker maakte om alles te verschonen
maar tis ook nog niet eerder voor gekomen dat de kids ziek waren als ik moest werken
denk dat hij de volgende keer het wel doet nu hij aan der gezien heeft   wat het resultaat was van het niet geven van de zetpil

saskia

Eigenlijk doe ik dat altijd als het nodig is. Maar Gert vroeg laatst wel hoe ik dat deed, voor het geval dat. Ik denk dus wel dat hij het zou doen als het nodig. Maar misschien is het wel anders met een zoon als met een dochter...

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan