zetpil

Hmmm, dat zou Arno dus niet hoeven doen. Ik ben duidelijk een stuk minder aardig dan jij..... Hier valt daar echt niet over te praten hoor. We verschonen allebei evenveel poepluiers, we verschonen allebei zijn bed en zetpillen doen we ook allebei. We doen alle leuke dingen om beurten en alle niet leuke dingen zoveel mogelijk samen....

Maar goed, ik doe het wel het meest omdat ik het meeste thuis ben....zo is het dan ook wel weer

Liefs Annet

Eigenlijk doe ik dat altijd... Gert-Jan vind dat inderdaad ook helemaal niks om zo'n ding in het kontje van één van zijn kids te moeten duwen.... Hij kan dan ook vol bewondering staan kijken hoe ik dat doe... Hoewel ik ervan overtuigd ben dat als het werkelijk nodig is en ik ben er niet dat ie het dan wel zou doen hoor!
Ik zou eerlijk gezegd een beetje pislink worden als ie het dan niet gedaan zou hebben...

Kus, Marieke

Ow,.. Gelukkig draait vriendlief er zijn hand niet voor om.
Doet er dus ook niet moeilijk over.

Hij  weet precies hoe het werkt/moet en kan ik Kay, in welke situatie dan ook, met een gerust hart alleen met hem thuis laten. Ik vind het heel belangrijk dat de zorg op alle gebieden niet op  een enkele ouder  terecht komt. Het kan zo maar eens gebeuren dat één van de twee ouders er door omstandigheden niet is/kan zijn en dan?.. Hier doen we dus alles samen!
Wat dat betreft heeft Kay eigenlijk twee mamma's en twee papa's in huis

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan