zeuren over lang moeten wachten

Ik weet dat iedereen allemaal snel zwanger wil worden en dat het ieder maand een teleurstelling is, maar er zijn meiden die klagen al naar 3 of 4 maanden van:"we zijn AL 3 maanden bezig en het wil niet lukken" vooral dat al doet het hem. Meiden ik weet dat het niet mee valt maar denk niet na 3 of 4 maanden dat je al veel moet wachten. want dan hoop ik voor jullie niet dat je misschien nog jaren moet wachten want dan heb je het pas zwaar............!

 
hoi hoi,ik vindt dat je wel een beetje gelijk heb ,en wat is nu 3 a 4 maanden het kan teslotte wel een jaar duren je moet gewoon leven zoals je normaal leeft,als je er te veel mee bezig bent lukt het juist niet ,ik ben zelf nu in ronde 5 en ik heb zoiets van ik zie het wel ben er tuurlijk wel mee bezig maar niet zo erg als somige hier[dit is niet rot bedoelt]gr anoniem
 
hallo dames hierboven,als jullie er niet zo mee bezig zijn wat doen jullie dan op dit forum?iedereen die graag een kind wil is ongeduldig en wil zo snel mogelijk zwanger worden en het is niet aan jullie hoe ze daar mee omgaan volgens mij.ik bedoel dit niet verkeerd maar er word in deze wereld al teveel naar een ander gekeken.als iedereen zich een beetje meer met zichzelf bemoeit was er ook niet zoveel ruzie in de wereld.
 
Hallo ik ben degene die dit berichtje plaatste en ik ben er wel zeker veel mee bezig niet zoals de laatste anoniem dus schrijft. Wij zijn al ruim 1,5 jaar bezig en in de medische malle molen en juist daarom irriteer ik me wel eens aan mensen die vinden dat ze "AL" 3 of 4 maanden bezig zijn. Ik wil ze alleen maar waarschuwen dat als ze dan al zo in de put zitten en vinden dat ze lang moeten wachten, je het alleen maar moeilijker krijgt als het zolang duurt en niet vanzelf lukt.
 
Ja je kunt je weer gaan irriteren aan de mensen die "al" na 3 maanden ondeduldig worden...........maar dat heeft niets te maken met het feit dat jij al langer wacht.
 
wij kunnen er niks aan doen dat het bij jullie niet vlug gaat maar ik hoop toch voor iedereen hier en mezelf dat we nu binnen een korte tijd allemaal zwanger zijn want iedereen wil 'vlug' zwanger worden daarom stop je met de pil niemand heeft zin om een jaar te wachten...
succes verder ik hoop voor jullie dat het wel snel lukt.
 
ik begrijp je harstikke goed maar je moet andere ook begrijpen dat ze er op hopen om wel snel zwanger te worden ik weet zeker dat jij dit ook had in het begin. bij mijn zus duurde het ook een jaar maar daar in tegen hoop ik dat het bij mij veel sneller gaat. ik wens je heel veel succes maar reageer je niet af op meiden die hopen snel zwanger te zijn maar waardeer elkaar dan waarderen ze jou ook.
 
Terug
Bovenaan