zeuren over lang moeten wachten

reageer aub niet zo heftig, ik begrijp jullie allemaal beter dan wie dan ook. Ik heb nl. hetzelfde gevoeld. Ik waarschuw alleen dat als je na een aantal maanden al vind dat je lang bezig bent dit alleen maar iedere maand erger wordt de teleurstelling word steeds groter. Ik was ook wel teleurgesteld toen ik in het begin iedere maand toch weer ongesteld werd. Maar dacht ook o.k dan volgende maand misschien. Ik vind en dat is niet omdat ik lang moet wachten.........!!! DAT JE NA 4 MAANDEN NOG NIET KUNT SPREKEN VAN "AL 3 OF 4 MAANDEN" dat is nl niet zo niet omdat dat zo is. Als je toch na 4 maanden na een dokter gaat stuurt je toch ook terug...........! Dat is niet voor niets meiden. Ik zeg het alleen maar nogmaals omdat als het langer duurt de teleurstelling alleen maar groter wordt.
Ik gun iedereen een baby en ik wens jullie allemaal toe dat je snel zwanger bent, dus reageer me niet af op jullie!!!!!!!!!!!!!!! Jullie reageren zelf zo heftig en dan nog zeggen dat je het van mij ook begrijpt.........
 
ps lees nogmaals het eerste berichtje een goed.....! Daarin schrijf ik volgens mij: "meiden ik weet dat het niet mee valt"...... Dat zegt toch genoeg....?
 
ik denk dat jij degene bent die te heftig reageert ik denk dat sandra2 het goed bedoelt en alle andere ook, len iedereen is oud en wijs genoeg om zelf te beslissen ze hebben geen moeder meer nodig die commentaar geeft
 
meiden bedankt.....!!!!!

Ik hoop nogmaals dat jullie snel zwanger zullen zijn en als het langer duurt hoop ik dat jullie tegen die tijd herhinneren wat ik zei.

Jullie vergeten een ding.. de fase waarin jullie nu zitten heb ik al meegemaakt dus weet echt wel hoe jullie je voelen.

Enne een moeder die commentaar geeft ben ik zeer zeker niet die zijn jullie in dit geval toch echt zelf.........
 
Het zou goed zijn om elkaar te steunen ipv een discussie te ontketenen over wat "lang wachten" is en wanneer je mag zeggen dat je "al lang" bezig bent...Wij gaan zelf over een maandje of 2 aan de "slag"...en ik vind dat "al te lang" duren...haha..ik wil al heel lang heel graag...en ja we zijn allemaal volwassen meiden en houden er in ons achterhoofd allemaal rekening mee dat het lang kan duren..
maar hopen allemaal dat het snel raak zal zijn...dus laten we elkaar positief helpen !! succes iedereen !
 
hallo ik ben degene die begon met dames hierboven.ik heb zelf ook 9 jaar moeten wachten op mijn eerst kind.maar dat was mijn probleem.als een ander zijn verhaal kwijt wil kun je daar niet op deze manier op reageren vind ik.
 
Eigenlijk wil ik niet mee doen aan deze discussie maar kan het toch niet laten.

Als je een onderwerp al begint met het woord "zeuren" erin moet je niet zeggen dat je een goed bedoeld advies geeft, want zeuren is een negatief woord.
 
Terug
Bovenaan