reageer aub niet zo heftig, ik begrijp jullie allemaal beter dan wie dan ook. Ik heb nl. hetzelfde gevoeld. Ik waarschuw alleen dat als je na een aantal maanden al vind dat je lang bezig bent dit alleen maar iedere maand erger wordt de teleurstelling word steeds groter. Ik was ook wel teleurgesteld toen ik in het begin iedere maand toch weer ongesteld werd. Maar dacht ook o.k dan volgende maand misschien. Ik vind en dat is niet omdat ik lang moet wachten.........!!! DAT JE NA 4 MAANDEN NOG NIET KUNT SPREKEN VAN "AL 3 OF 4 MAANDEN" dat is nl niet zo niet omdat dat zo is. Als je toch na 4 maanden na een dokter gaat stuurt je toch ook terug...........! Dat is niet voor niets meiden. Ik zeg het alleen maar nogmaals omdat als het langer duurt de teleurstelling alleen maar groter wordt.
Ik gun iedereen een baby en ik wens jullie allemaal toe dat je snel zwanger bent, dus reageer me niet af op jullie!!!!!!!!!!!!!!! Jullie reageren zelf zo heftig en dan nog zeggen dat je het van mij ook begrijpt.........
Ik gun iedereen een baby en ik wens jullie allemaal toe dat je snel zwanger bent, dus reageer me niet af op jullie!!!!!!!!!!!!!!! Jullie reageren zelf zo heftig en dan nog zeggen dat je het van mij ook begrijpt.........