zeuren

Van mij mag die zwangerschap wel klaar zijn ik ben er helemaal klaar mee. het put me helemaal uit en lijk wel een oude doos. ik schaam me voor mezelf ik kan alleen maar zeuren en vind dat zo sneu voor mijn vriend. dat verdient ie helemaal niet.... bah baal gewoon van mezelf nu..

Sorry voor het zeuren...

ach zeurwief
hahaha

ik klaag vooral over mijn man, die is zo zielig, hij heeft hoofdpijn en is beetje moe en dan is alles teveel! moet ik alles maar doen. Hallooooo ik kan en mag niks!!
En als ik mijn lijst met klachten ernaast legt is hij nergens!
echt sommige mannen kunnen echt niks hebben

ik zeg hem ook al paar weken naar de gameshop te gaan, game halen voor tijdens de bevalling, kan hij wat meer ontspannen en heeft hij wat te doen. Nou tis nu tien over 4, om 5 uur gaat de winkel dicht en hij heeft de koffie nog neit op, schoenen nog niet aan en draait rustig een peuk. Mag hem niet ophaasten wan thij is zo slecht te pas.
Nou ik wil slapen en hoe langer hij wacht des te langer het duurt dat ik in bed kan, want ik moet in die tussentijd ff op mara passen.

Wat mij betreft hoeft hij nu niet meer te gaan, te laat. zul je zien dat hi jvoor de bevalling nog niks heeft. En dank denk ik waarom hou ik rekening met hem? ik probeer aan hem te denken en makkelijker voor hem te maken maar andersom???

laat mij maar in bed liggen tot de bevalling begint

geef niks hoor dat doe ik ook. word gek van het overeind komen met een zere bil, last van die bekken.. ben dan moe als klaar ben met alles iin huis soms word ik simpel ervan maar ja je doet er niks van..

ja precies, elke keer opstaan is hartstikke pijnlijk en al die pijn is vermoeiend en ik ben al zo moe. half uur met Mara is hele tijd opstaan en erachteraan en koken is daarom ook heel lastig en vooral pijnlijk.
We zijn ook een stel oude dozen bij elkaar, maar gezien onze topprestatie in ons lichaam mogen we daar best trots op zijn en hebben we alle recht om te klagen toch? als je toch eens bekijkt dat vanuit 1 celletje straks een heel mensje uit ons komt! dat wij dat zomaar kunnen, zo wonderbaarlijk. Dat wonderlijke gevoel heb ik nu nog als ik naar Mara kijk, prachtig is ze, gewoon ongelooflijk dat dat uit mij komt en door mij en mijn man gemaakt is.

manleif heeft het trouwens gered om voor sluitingstijd van de winkel weer terug te zijn! best knap en is helemaal happy met zijn nieuwe games. (2 moest die inleveren voor de bevalling hihi) Maar hij was wel boos, ik had niet gezegd dat het markt was, dan was die geeneens gegaan. Sorry maar tis al je hele leven op zaterdag marktdag.

blij dat we dat weer achter de rug hebben, ben nu naar boven gevlucht, hem met mara achtergelaten. Dan moet die wel en hij kan het ook wel hoor, passiviteit en klagen is zijn vluchtgedrag, ik snap het allemaal maar word er soms zo simpel van

Ik vind de zaterdagen gewoon heel lastig. Ik kan echt weinig nog, te weinig energie en als ik iets doe krijg ik last van mijn bekken en rug. Maar zaterdag is klus dag hier, dan is mijn vriend met zijn vader hier de hele dag druk. Ik bemoei me er dan teveel mee en ik baal dat ik zelf niet kan helpen.
Nu vlucht ik dus maar elke zaterdag het huis uit. Vorige week naar mijn ouders, deze week naar Ikea en op de koffie bij mijn schoonmoeder. Als resultaat dat ik nu helemaal kapot ben, op de bank plof en dinsdag pas weer de energie heb om iets te doen...

Af en toe even lekker van je af zeuren mag hoor! Doe ik ook ben het zwanger zijn ook zat! Vind het echt super dat ik het mee mag maken. Maar kan ondertussen mijn schoenen bijna niet meer aan krijgen moeilijk uit mijn bed en van de bank komen. waggel Als een gans weinig energie! Ribben doen zeer haha heerlijk dit zo even opschrijven lucht gelijk wat op!

Waarom heb je een spons aan een stokje zodat je je rug en voeten nog kunt wassen maar niks om ze mee af te drogen?????

alsof mijn man altijd in de buurt is om mijn voeten af te drogen?

op zaterdag komt mijn schoonzus helpen in huis, 1 nadeel ik moet haar alles nog leren want ze kan het gewoon niet. Ze is een schat hoor, 28jr maar woont net samen en heeft nog nooit huishouden gedaan, dus ik sta weer op en ik leer het haar en dan ben ik uitgeput en heb ik alweer te veel gedaan.
het gaat zo makkelijk he
eeuwig stilzitten zit gewoon niet in onze natuur, adners begonnen we niet aan kids hihihi

nog even dames, nog ff volhouden!!!

Ik ben zo blij met de doordeweekse dagen alleen. Dan kan ik alles in mijn eigen tempo doen. In het weekend doe ik altijd te veel en voel ik me schuldig als ik ga zitten.. de rest van de week kom ik dus bij van het weekend..

Terug
Bovenaan