zeuren

@sweetwicca, wat een giller over die spons op een stokje, idd waar droog jeje dan weer mee af. Ik ben nu 33 weken maar wordt zwaar nu hoor, schoenen aan doen of bukken om iets te pakken gaat al lastig. Vandaag mijn enige vrije dag, en morgen dan nog, het hele huis door ben nog niet klaar de badkamer en de keuken moeten nog maar dat komt morgen dan wel. Vroeger deed ik alles fluitend in een ochtendje, maar nu is uit bed komen al een hele klus! Ben benieuwd hoe lang ik nog moet en of het nog veel erger word....

hahaha er zijn hulpmiddelen om sokkena an te doen hoor
thuiszorgwinkel

ik sla sokken over en doe sloffen aan, mara kan ze al bij mij aandoen en helpt mij mee hihihi kind van 1,5 die haar mama aankleedt

zonder die stokspons kan ik mijn benen niet doen hoor, heb altijd harde buiken als ik onder de douche stap
speelgoed opruimen begin ik niet aan, je hebt van die stokken met een grijpertje maar dat gign mij te ver, ik laat het wel voor me doen
manlief zet me avonds op de bank met een glas en drinkpak, dan kan ik uurtje vooruit hahaha

koken vind ik ook zo vermoeiend en pijnlijk, manlief bakt er gewoon niks van dus ik moet wel voor mara en mij. maar door de hormonen totaal geen zin in eten. door de weeks lukt me nog wel maar ik heb nu wel gezegd dat we zaterdags lekker laten bezorgen, mara potje en daarna meesmikkelen. je moet toch voor jezelf zorgen he

Hoiii,

Je mag zeuren hoor ;) Ik mag zelf ook niet klagen met mijn zwangerschap, want het is eigenlijk tot nu toe prima verlopen ! Alleen gaat het gewoon veel zwaarder worden nu.. Echt super dikke buik heb ik niet eens !! Maar heb continu last van zuur.. die 4 trappen paar keer op een dag op en neer (er is helaas geen lift) wordt ook best zwaar.
Daarbij voel ik de kleine de laatste tijd veel minder waarvoor ik dus meer controle moet krijgen in ht ziekenhuis.. dat is ook best stresserig !!
Dus wat dat betreft mag het wel klaar zijn ;) verlang ook weer naar gewone kleren en mijn eigen lijf zeg maar haha :)
Daarbij heb ik gewoon geen geduld meer hahaha
Nou ja nog even volhouden en dan kunnen we genieten van onze kleine spruit ;)

ook een normale gewone makkelijke zwangerschap zonder rare klachten is al superzwaar, zeker op het einde!

Dus elke zwangere ongeacht hoeveel klachten je hebt mag lekker zeuren!

zo en straks gaan we lekker zeuren over de slapeloze nachten, hoe je dat weer moet overleven en ritmes en mannen die hun rol niet snappen enzovoorts hahahaha

kids zijn geweldig maar het begin is zeker niet makkelijk, het oefenen was een stuk leuker en makkelijker hihihi

Terug
Bovenaan