Zeurend gevoel onderbuik - test negatief - cyclus steeds langer

mavy2017

New member
Hi allemaal,

Ik ben nieuw hier.. Maar ik moet het even delen. Hopelijk kan iemand mij op weg helpen. In juni ben ik gestopt met de pil. De daarop volgende cyclussen waren: 29, 39, 34, ?
Op 8 oktober is mijn cyclus weer begonnen. Normaal voel ik duidelijk de eisprong (krampen 1 tot 2 dagen en zeer gevoelige tepels, veel afscheiding). Naar mijn menstruatie toe krijg ik zeer pijnlijke en opgezwollen borsten.

Tijdens slikken van de pil altijd hele erge krampen gehad, zo ernstig dat ik regelmatig moest huilen van de pijn en op mijn knieën zat te puffen. Echter, gestopt met de pil en nooit menstruatiepijn gehad. Wel veel bloedverlies.

Deze cyclus heb ik helemaal nergens last van, behalve dat ik al een week zeurende druk heb in mijn onderbuik. Geen echte pijn. Gisteravond een test gedaan, negatief. Blaasontsteking is ook niet mogelijk.

Ik ben 25 jaar, maar ben er wel ongerust over of (ook gezien mijn menstruatiepijn in het verleden) dit normaal is. Daarnaast ben ik ook onregelmatig ongesteld en heb ik geen enkel idee wanneer ik dan moet verwachten dat ik weer ongesteld word.. Het betekent namelijk ook dat ik nu al minimaal op dag 40 zit voor mijn nieuwe cyclus indien in vandaag menstrueer..

Bedankt allemaal alvast!
 
Probeer eens teunisbloemolie. Ik had een mega onregelmatige cyclus.  4 keer per jaar.  Na 2 maanden teunisbloemolie was ik zwanger.



Succes
 
Ik heb zelf ook een lange onregemaltige cyclus sinds het stoppen van de pil. 29 was de kortste en 46 de langste.

Afgelopen maand had ik weer een cyclus van 40 dagen. Op dag 37 een test gedaan.. negatief na 5 min aflezen. (Kruitvat 2 voor 5 euro test) toen ik deze na kleine 20 min weg wou doen stond er een 2e streep.. Op dag 40 toch een menstruatie alleen veel minder last van gehad dan anders, veel minder krampen. Nu blijf ik me ook een beetje apart voelen. Blijf erg moe en me temp is redelijk hoog voor mijn doen.

Als ik jou was zou ik gewoon over een paar dagen nog eens testen misschien heb je wat te vroeg getest.
 
@ lovelife: Bedankt! Ik zal het gewoon eens aanschaffen. Het kan nooit kwaad :)

@ chantal: van het weekend misschien nog een keer testen? Wellicht komt er dan wel een positieve test uit..

Heb jij ook last van een drukkend gevoel in de onderbuik voor de menstruatie? Ik heb nu op dag 39 (negatief) in de avond en vanmorgen (dag 41) getest (negatief). Ik verwacht echt niet dat ik zwanger ben. Heb namelijk ook helemaal geen symptomen. Maar toch.. Nog steeds geen bloedverlies dus mijn cyclus wordt steeds langer..
 
@ mavy2017 ja misschien dat ik dat ook wel ga doen. Maar ga er niet vanuit dat ik zwanger ben. Heb toch 4 dagen een bloeding gehad met daarbij wel stolsol(tjes).



Frustrerend he dat je geen peil op je cyclus kunt trekken. Ik ken het gevoel. Probeer je niet te druk te maken dat kan er ook voor zorgen dat je menstruatie uit blijft. Ik zal als ik jou was nu je toch meerdere malen een negatieve test hebt gehad bij neer leggen en niet meer aan denken dat je misschien zwanger bent/cyclus langer duurt. Mocht je volgende week nog niet ongesteld zijn zal ik als ik jou was nog een keer testen en anders eens langs de huisarts gaan (vragen na een bloedtest om zo duidelijk te krijgen of je zwanger bent of niet)
 
Ja zeker eens proberen! Kan inderdaad geen kwaad en zelf geloofde ik het ook niet zo, en ik weet nog steeds niet of het mij echt geholpen heeft maar ik had dus een cyclus van 65 tot 95 dagen!! En na de teunisbloemolie pillen vd tuinen 35 dagen en de keer daarna zwanger!
 
@ Chantal: Ja precies, zo had ik het ook in gedachten. Is het geen innesteling geweest? Of kan dat niet? Hoe voel je je nu?

@ lovelife: Ik ga gewoon het advies opvolgen. Super bedankt voor het meedenken in ieder geval! Je bent nu zwanger of ben je inmiddels bezig voor een nieuw gezinslid? Haha..
 
Terug
Bovenaan