Zeurend gevoel onderbuik - test negatief - cyclus steeds langer

<p style="text-align: left;">@mavy. Tja hoe ik me voel.. nog steeds erg moe.. vandaag behoorlijk hoofdpijn en een kort lontje merk ik. Kan me boos maken om kleine dingetjes. Ook vandaag met vlagen misselijk geweest. Ook heb ik een drukkend gevoel in me onderbuik alsof er een strakke band om zit. Ik weet niet of het een innesteling is geweest.. heb wel paar dagen aardig bloedverlies gehad met stolsols.. en vorige week dinsdag een zwangerschapstest gedaan (toen 1 dag overtijd) en die was eerst negatief en na 20 min positief.. ik heb zelf geen idee wat ik er van moet denken.</p>
<p style="text-align: left;">Hoe voel jij je nu? Nog steeds geen menstruatie</p>
 
Nog steeds geen bloedverlies gehad. Heb me er eigenlijk van het weekend ook niet mee bezig gehouden, maar mijn krampen blijven aanhouden in m'n onderbuik, voornamelijk links. Nu zijn m'n tepels heel erg gevoelig, dus ik weet het nu helemaal niet meer, haha. Dit lijkt namelijk op de symptomen die ik heb bij een eisprong! Kan dat nog zo laat? Dan 45 inmiddels..



hoe is het met jou Chantal?
 
Terug
Bovenaan