Zeurende buikpijn in onderbuik (?)

<p style="text-align: center;">Hee !! </p><p>Ik ben op 10 februari ongesteld geworden en op me vruchtbare dagen gevreeën met me vriend we willen heel graag een wondertje me cyclus is 28 dagen en me ovulatie was de 14 dag sinds gisteren kreeg ik ineens zeurende pijn in me onderbuik krampachtig heb ook hele gevoelige tepels me menstruatie is pas volgende week zondag heeft iemand dit eerder meegemaakt ? En kan dit wijzen op een zwangerschap ?</p><p>groetjes !?</p>

Ik heb hetzelfde maar ik ben wss gewoon ongesteld geweest want mijn saf 2/3 weken aan en dat is volgens cb 4/5 weken. En dat was in mijn vorige vruchtbare periode. En heb nu zelf ook bloedverlies dus hoop dat het niks ernstigs is

Toen ik (waarschijnlijk) net zwanger was dacht ik dat ik buikgriep had, zo’n buikpijn had ik. Paar dagen lang. Toen ik wist dat ik zwanger was had ik nogmaals buikpijn en alleen een kruik erop was pijn verzachtend. Dus denk dat het wel mogelijk is. Ik zou wel even een restje halen als ik jou was want dan weet je het zeker.

@Nikkim 
Heb zelf hier thuis testjes liggen maar ben bang dat ie negatief aangeeft ? volgende week zondag moet ik eigenlijk ongesteld worden paar dagen terug had ik al getest namelijk maar die was ook negatief 

Hey. Je hebt vroege testen die voor nod meten. Nu raad ik je aan dat niet te doen. Ik deed het zelf maar de kans op een miskraam is iets  van een 50% geloof ik voor de nod  Gwn omdat het eitje niet innesteld  Ik zou mezelf die teleurstelling echt niet meer aandoen 

Terug
Bovenaan