Zeurende buikpijn in onderbuik (?)

Ik heb heel vaak moeten proberen en van de 5 keer dat ik effectief zwanger was had ik ook op voorhand veel last van menstruatie pijn. Maar amper of niet te onderscheiden van gewone menstruatie pijn. 
Te vroeg testen heeft ook geen zin, hangt echt af van vrouw tot vrouw en van de zwangerschap. Als jij veel hcg aanmaakt kan je snel testen en anders krijg je een neg resultaat en ben je teleurgesteld om dan een paar dagen later alsnog een positieve test te hebben.
Mijn ervaring geeft ook mee dat die hele vroege testen van clearblue niet beter zijn dan bv die van het Kruidvat. CL zei neg - Kruidvat test pos

Bij allebei de zwangerschappen had ik menstruatiepijn week van tevoren met Soms echt hele gemene krampen erbij. Dus ik duim voor je ? je kan inderdaad wel vroeg testen maar niet iedereen test dan positief. Ik kon mezelf niet inhouden, maar ben er dan ook wel achter dat ik ongeveer 4 dagen van tevoren al positief test als ik zwanger ben. Je kan vroeg testen maar in je achterhoofd houden dat het nog alle kanten op kan gaan. 

Vanaochtend werdt ik weer wakker met erge stekende pijn in onderbuik het deedt echt pijn , heb gisteren wel wat gezien op de zwangerschapstest toen ik hem deedt kwam er een heel licht vaag streepje maar weet nog steeds niet of het positief is ik wacht het nog even af maar de krampen in me onderbuik was echt niet prettig ?

Hee dames !
Ik heb een vraagje aan jullie..
Ik heb eergisteren een plus testje gedaan van de kruidvat daarvoor een sensitest hcg  en die gaf licht aan voor de zekerheid natuurlijk die plus testje gehaald van eigen merk van de kruidvat en die gaf ook licht aan maar wel wat donkerder.
Ik kan helaas geen foto plaatsen omdat ik niet weet hoe dat moet ?
Me vriend en ik zitten erg in onzekerheid omdat ik nu last heb van bloederig gemengd met waterige afscheiding ik weet zelf namelijk niet of dit een innestelings bloeding kan zijn me menstruatie zou eigenlijk dan pas morgen moeten beginnen ? 
Me vraag was of jullie dit ook hebben gehad en of ik me zorgen moet maken ik heb pas 2 april een afspraak  bij de verloskundigen voor de 1ste echo!
Heb wel allemaal zwangerschapssyotomen:
-donkere tepels 
-licht buikkrampen
-gevoelige en pijnlijke tepels en af en toe steekjes bij me tepels
-af en toe een overgeeft gevoel 

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen gerustellen !

Groetjes van mij !!!!

Terug
Bovenaan