Zichzelf express pijn doen!!!

Hallo iedereen.,
Ik heb een rare vraag...volgens mij..
Mijn zoontje van bijna  4 maanden   slaat zichzelf en krast zichzelf express   volgens mij!. Hij slaat echt bewust  met zijn vuisten op zijn maag.   Nu een paar dagen heeft ie ook door dat ie nagels heeft en krast hij zich ook op zijn buik en soms zijn beentjes.
Ik heb zijn nagels heel kort zodat hij zich niet open krast maar vind het zo raar dat hij het doet.
Kent iemand dit en is het normaal??   Ik hoop dat het een tijdelike ding is!
Groetjes
een onzekere moeder..
 
hoi wilma ik weet geen antwoord op je vraag


maar eerlijkemeid wat een vreemde reactie
ben je niet hele maal lekker
als je boos bent op iemand doe dat dan ff lekker ergens anders
volgens mij kom je wat aandacht tekort nou geeft niet hoor maar hier vind je niet veel denk ik
 
hoi wilma,

zou het misschien zo kunnen wezen dat je zoontje daar jeuk heeft omdat je het over slaan en krabben hebt baby van 4mnd weet misschien niet hoe hij de jeuk moet weg halen en gaat dan slaan en als hij wel door heeft dat hij zijn nagels kan gebruiken doet hij dat nu.
ik zou het een insmeren enof masseren misschien helpt dat.

gr moni
 
quote: eerlijkemeid reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-08-2005 15:30:22'));

misschien omdat hij een moeder zoals jij hebt!!!! ik zou het ook doen als ik zon moeder hadgroetjes....een eerlijke meid



Zover ik weet ken je me niet persoonlik en heb je niks te zeggen..
En als jij bent wie ik denk dat je bent....   dan heb je zeker niks te zeggen want je bent nog een kind.
Dus bemoei je met je eigen problemen. want die heb je zat!     anders ga ik ook vervelend beginnen te doen..

 
Bedankt voor alle reakties..  
ik heb het gevraagd aan de dokter en hij zegt dat het niks is.. hij ontdekt gewoon zoveel in een keer en wil het graag uit proberen..  
Hij doet het ook al bijna niet meer..
Rollen is nu leuker   haha...

groetjes wilma
 
quote: wilma77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-08-2005 18:30:00'));


quote: eerlijkemeid reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-08-2005 15:30:22'));

misschien omdat hij een moeder zoals jij hebt!!!! ik zou het ook doen als ik zon moeder hadgroetjes....een eerlijke meid

Zover ik weet ken je me niet persoonlik en heb je niks te zeggen..
En als jij bent wie ik denk dat je bent....   dan heb je zeker niks te zeggen want je bent nog een kind.
Dus bemoei je met je eigen problemen. want die heb je zat!     anders ga ik ook vervelend beginnen te doen..





HAAHAH flikker toch lekker op joh wijffie jij kent mij helemaal niet en nee ik ben geen kind meer ik ben toevallig 31jaar oud dus lul nou niet dom misschien ben jij nog wel een kind en heb je helemaal geen kind maar wil je er gewoon bij horen stomme trut ja hij houd er mee op omdat hij anders klappen krijgt van zijn mammie boze wilma nee dat mag niet hoor noah(wat een naam trouwens) klets in ze gezicht!! dom wijf
 
Terug
Bovenaan