Zichzelf express pijn doen!!!

quote: eerlijkemeid reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-08-2005 00:08:05'));


quote: wilma77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-08-2005 18:30:00'));


quote: eerlijkemeid reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-08-2005 15:30:22'));

misschien omdat hij een moeder zoals jij hebt!!!! ik zou het ook doen als ik zon moeder hadgroetjes....een eerlijke meid

Zover ik weet ken je me niet persoonlik en heb je niks te zeggen..
En als jij bent wie ik denk dat je bent....   dan heb je zeker niks te zeggen want je bent nog een kind.
Dus bemoei je met je eigen problemen. want die heb je zat!     anders ga ik ook vervelend beginnen te doen..



HAAHAH flikker toch lekker op joh wijffie jij kent mij helemaal niet en nee ik ben geen kind meer ik ben toevallig 31jaar oud dus lul nou niet dom misschien ben jij nog wel een kind en heb je helemaal geen kind maar wil je er gewoon bij horen stomme trut ja hij houd er mee op omdat hij anders klappen krijgt van zijn mammie boze wilma nee dat mag niet hoor noah(wat een naam trouwens) klets in ze gezicht!! dom wijf



IK SNAP ECHT NIET WAT MENSEN ZOALS JIJ HIER KOMEN ZOEKEN!!!
Waarom reageer je op iets dat jou geen zak aan gaat???   Ik ken jou niet en jij mij niet... dus waarom doe je zo raar tegen me?
Wat heb ik jou aan gedaan zodat je zo tegen me doet?
Mijn kind heb je zeker niks gedaan dus hou je stomme mening voor jezelf   als je niks beters te zeggen heb..

Laat me met rust!!!!!!!!!
En ik weet wel zeker dat ander hier ook niet zo blij mee zijn...   Kinderachtige gedoe van je...!!!
doei...







 
 nee ik ben geen kind meer ik ben toevallig 31jaar oud ... nou eerlijke meid..... dan ben je helemaal zielig!!! alsj e 31 jaar bent en je zo gedraagt dan moet je volgens mij eens langs de GGZ voor een goeie psychiater!
laat je nakijken man, gek wijf ... hahahaha zielig man!
 
Hoi Wilma,

Ik werk zelf met kinderen en dit maken we wel vaker mee... Wat bij ons meestal het geval is is dat de kinderen vragen om aandacht... Dit hoeft zeker niet te betekenen dat jij geen aandacht geeft hoor!   het is gewoon uitproberen hoe jij erop reageert... Ik ben blij dat het nu beter met hem gaat... Geeft er niet te veel reactie op, dan blijft hij door gaan..
Overgens dit is mijn ervaring wie weet heeft het wel een andere reden hoor...
Nou veel succes,

Liefs Marcha

(en eerlijke meid, wat bezielt jou zeg!!! ga effe lekker ergens anders stennis lopen maken!!! Als je geen zinnig antwoord weet zeg dan niets!!!)
 
je moet niet op haar letten joh.
ze zit ook op andere forums gek te doen.
laatst nog bij het zwanger worden forum.
ze is denk ik gewoon gefrustreerd.
anders doe je niet zo vreemd.

groetjes bri
 
Kan eerlijke meid haar naam niet beter veranderen in gestoord wijf? Misschien heeft ze niks beters te doen ofzo. geen sociaal leven, dus dan maar andere mensen lastig vallen. Ja, wat moet je anders?

Ik denk dat ze een beetje ziek is, misschien moet ze maar doorverwezen worden naar een of ander psygiatrisch forum ofzo.


Groetjes Paula.
 
Terug
Bovenaan