Zie het even niet meer zitten…

<p>Hee allemaal, In januari eindelijk naar het ziekenhuis mogen gaan, omdat we al meer als een jaar aan het proberen zijn..  Bij mij alles goed na diverse onderzoeken, alleen was bij mij man het zaad niet in orde.  Nu zou hij opnieuw in april moeten ‘inleveren’ en zouden we kijken hoe verder… eventueel IUI. Maar nu is die afspraak gecancelled.. logisch ook, want andere mensen zijn belangrijker.. maar het doet ons toch wat.. wil niet zeuren, maar vind dit echt niet fijn.. er zit niks anders op dan te wachten tot we worden opgeroepen..  Nog meer meiden met gecancelde afspraken? En hoe houden jullie dit vol?  </p>

Hoi Muisjex!
Los van het feit dat het begrijpelijk is ij de huidige situatie omtrent het virus, blijft het voor jullie natuurlijk super *** dat die afspraak niet door kan gaan. Je wil zo graag door en dat kan nu niet. 
Wij zitten in een soortgelijke situatie, maar staan nog aan het begin. Ondertussen ook ruim een jaar verder en wij hadden eindelijk de knoop doorgehakt om naar de huisarts te stappen voor een verwijzing en zaadonderzoek. Helaas kan dit nu ook niet doorgaan en moeten we wachten. Desondanks blijven we het proberen, al zakt de moed mij ook regelmatig in de schoenen. Gaat het ooit wel lukken?
In de groep 'de dames die al wat langer wachten' zijn er ook een paar lieve dames met een hele hoop geduld waarvan medische trajecten on hold staan. Dat maakt deze periode helemaal niet makkelijk! 

het zou van mijn man zou onderzocht worden en bij mij zou onderzocht worden of ik wel elke maand een eisprong krijg al vind ik dat een beetje een onlogisch verhaal want ik werd elke maand stipt op dag 28/29 ongesteld en ook niet minder dan normaal. Wel heb ik sinds december een cyclus variërend van 23 tot 40. Ik zit nu in ronde 16. Wel heb ik al een dochter van 4 en een zoontje van 2 maar dat maakt de wens voor een 3de niet minder. Ik wil mezelf niet vergelijken met stellen die nog helemaal geen kinderen hebben want daarvoor is het natuurlijk vele malen moeilijker 

Zwaantje, zo herkenbaar... Wel goed dat jullie de knoop hebben doorgehakt! Mij heeft het echt rust gegeven dat we een doorverwijzing kregen.. Ergens in mn hoofd wist ik dat er iets niet klopte. Hoop natuurlijk dat bij jullie alles oke is straks! Hou vol! Ook wij klussen rustig verder.. Hebben nu immers veel vrije tijd.. Enige pluspunt aan dit alles..
Girafje, snap jou gevoel heel goed. Ook al heb je al 2 kinderen.. Als de wens er is, en het lukt niet, maakt dat in mijn optiek helemaal niks uit! Hou vol! Waarom willen ze checken of je iedere maand een eisprong hebt? Bij mij was bloedonderzoek, vaginale echo en een regelmatige cyclus voldoende om vast te stellen dat ik een eisprong heb. 
Gebruiker, gefeliciteerd!!! Wat een hoopvol bericht.. Hopelijk gaat alles voorspoedig, ht is jullie gegund!
Dankjewel allemaal voor jullie berichtjes, fijn om te lezen dat we niet alleen zijn!

Pff... 2 maanden verder en nog steeds niks gehoord van ons ziekenhuis in het zuiden van het land.
Lees in andere topics dat er weer langzaam gestart wordt. Wanneer wij??
Zit even in de zeurmodus.. Gister voor de zoveelste keer ongesteld geworden..

Terug
Bovenaan