Moet ff mn ei kwijt. Ik baal zo enorm van die stomme spruw. Daarnaast voel ik me echt zo'n enorme kluns met borstvoeding. Het leek erop dat de spruw maar niet minder werd. Nu ben ik via borstvoeding.com erachter gekomen dat de instructies van ha en apotheek niet goed waren. Nu behandel ik de spruw op een andere manier (wattenstaafje en dan smeren op wangen en tong) en nu zie ik wel wat verbetering, maar ik heb zelf ook nog last en dat is echt niet fijn voeden. Tot nu toe heb ik bijna alleen 'live' voeding gegeven, maar ik wil proberen om voorraad op te bouwen, zodat ik af en toe ook weg kan. Geen idee hoe ik dat moet doen. Voel me echt zo dom... Zit alleen maar met stuwing en een dochter die niet goed drinkt. En ik ben als de dood voor meer stuwing/borstontsteking. Wil graag zo lang mogelijk borstvoeding blijven geven, maar zo hoeft het niet... :-(
Iemand trouwens ervaring met reflux? We twijfelen eigenlijk al heel lang. We dachten steeds aan spruw, maar misschien is het toch wat anders. Na de geboorte hebben ze haar maagje leeg gespoeld en we denken toch dat daar een boel klachten door zijn veroorzaakt.
Sorry hoor... ik moest even klagen.
Iemand trouwens ervaring met reflux? We twijfelen eigenlijk al heel lang. We dachten steeds aan spruw, maar misschien is het toch wat anders. Na de geboorte hebben ze haar maagje leeg gespoeld en we denken toch dat daar een boel klachten door zijn veroorzaakt.
Sorry hoor... ik moest even klagen.