Zie het ff niet meer zitten...

In de kraamweek ging het voornamelijk om aanleggen en regelmaat krijgen. Over alle andere dingen die met bv te maken hebben, hebben we het niet echt gehad. Wel fijn om hier weer even een hart onder de riem te krijgen. Is ook helemaal niet nodig om onzeker te zijn, maar alles is nog zo nieuw en onbekend. Wel fijn om ook ervaringen van anderen te horen! Helpt enorm!

Denk dat 's ochtends het beste is voor nu. Durf alleen niet meer dan 50 cc te kolven, omdat ik bang ben voor stuwing. Ik geef nu per voeding ook maar 1 borst, omdat ze zo vol zitten. Dus voeden, verschonen en dan nog een keer aanbieden. Ze drinkt m steeds vaker helemaal leeg. Ze drinkt trouwens ook uit de fles, had met de hand gekolfd en gegeven. Ze drinkt alleen uit een Avent speen haha. De rest weigert ze, lipjes echt stijf op elkaar!

Hoe weet je eigenlijk hoeveel je voor 1 voeding moet kolven dan? En ik ben wel benieuwd hoe duur een LK dan is. Krijg wel een deel vergoed van de verzekering.

Mij is gezegd dat bij een gewicht van 3820 ik een flesje van 100 cc mag aanbieden door het cb. verder weet ik het ook niet. omdat ze ondertussen al tussen de 4300 en 4500 is laat ik morgen meer aanbieden en dan zien we wel of ze het opdribnkt. Zo niet prima en als ze nog honger heeft meld ze zich ook wel...als je ergens een lijst vind hiervoor zou ik hem ook graag willen!
Lactatiekundige word bij mij niet vergoed door de verzekering terwijl ik toch al een hoog pakket heb. ik geloof dat 15 min bellen 50 euro kost hier en als je ze langs wil hebben minstens 70 euro...

Heb vandaag het cb gebeld. Een stuk wijzer geworden. Alle klachten komen waarschijnlijk door een heftig tsr en teveel melk. Dus eerst kijken of de adviezen hiervoor werken, werkt dat niet of twijfelen we dan nog, dan kunnen we alsnog naar de huisarts. Vandaag al uit geprobeerd en het helpt wel goed tot nu toe. Zou echt fijn zijn als het hiermee verholpen is.

70 euro is best veel zeg. Voorlopig maar even met hulp van het cb en internet.

Terug
Bovenaan