zie ik het nou verkeerd of???

Hiya,

Max deed voor de langste tijd ook niet veel...tijgeren? nooit van gehoord, meneer lag gewoon op zijn buik met armen en benen in de lucht (een soort van parachute springer op het droge) Kruipen...pff nee hoor, daar wordt je maar moe van. Ik maakte me niet zo druk eerst, maar in mijn omgeving bleven mensen maar vragen 'kruipt ie al kruipt ie al" zodat ik op een gegeven moment me toch wel af ging vragen of ie traag was. Maar (en dit is een grote MAAR) letterlijk binnen twee weken zat ie zelf rechtop, trok ie zich op aan alle meubels, en hij is een kruipend turbo monstertje....zit geen moment stil. Volgens mij trekken die kleintjes gewoon hun eigen plan, zij hebben helemaal geen boodschap aan schemas etc. Geniet nog ff van de relatieve rust zou ik zeggen, het gebeurd allemaal snel genoeg :)

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006

Hoi,
Leuk om te lezen. Mijn zoon was ook echt langzaam wat dat betreft en inderdaad, dan zie je soms foto's en dan denk je echt: wat kunnen die al veel! Maar ik vond dat heerlijk! Laat ze lekker baby zijn, ze moeten nog járen lopen!!

En we gingen op vakantie en leek het me nog wel makkelijk als hij niet kon lopen.
Hij is woensdag 1 jaar geworden en toen waren wij op vakantie. Tijdens die vakantie:
- begon hij  in zijn handjes te klappen
-  kreeg zijn 5 en 6e tand
-  ging zelf zitten (van lig naar zit)
-  trok zich op en ging zelfs staan. Aan het eind van de vakantie liep hij het hele campingbedje door. En we zijn maar 3 weken op vakantie geweest...    

Voor we op vakantie gingen, dus tot ruim 11 maanden tijgerde hij en kon hij alleen zitten als we hem neerzetten en er achter bleven anders kukelde hij zo achterover...

Groetjes,
Daniëlle

heel herkenbaar! Ivar rolt en tijgert als een gek, maar kan nog (net) niet zelfstandig zitten en als we hem optillen om zijn beentje eronder te krijgen, dan doet ie ze gewoon vooruit van nee ik wil alleen maar zitten, haha. En dan zit ie en binnen 2 seconden ligt hij weer op buik of rug.
maar het blijft suf he, dat je toch vergelijkt met anderen...

liefs Jenneke

Hi dames,

Fijn om te lezen dat er meer zijn waarvan de kids ook nogniet alles doen. Ik weet ook wle dat alles vanzelf komt maar ja als je dat ziet zo bij anderen (weet t moet t niet vergelijken) dan denk je van oh dat doet ie nog niet en dat niet enz enz. Maar Yari ging in het begin heeeel hard dus ik denk dat t nu gewoon ff stilstaat. Hij heeft vooral zoiets van waarom zou ik moeite doen als het me zo aan komt waaien en dat heeft ook wel iets moet ik zeggen ha ha.

En jullie hebben ook gelijk nu kan ik er nog van genieten dat ik nog niet overal achteraan moet haha en dat doe ik dan ook maar.

Thnxx allemaal.

xx Elly mv Yari ( morgen 10 maanden )

Terug
Bovenaan