Ziek, bloedverlies en bang!

hey meiden,

Ik voel me echt ontzettend beroerd, ik heb de griep te pakken.. heel erg hoofdpijn, strondverkouden, opgezwollen ogen, slap, weinig eetlust..
En net dat ik naar het toilet ging had ik weer rood slijmverlies en dit keer was het best veel..
Ik maak me ontzettend veel zorgen en ben heel erg bang voor slecht nieuws:(
Nog 2 weken wachten duurd toch veel te lang!!
Waarom kan er bij mij niet eerder een echo gemaakt worden?.. ik lees hier van meiden die met 6 1/2 a 7 weken al een kloppend hartje hebben... waarom kan dat bij mij dan niet?! Ze snapt toch zelf ook wel dat ik bang en ongerust ben!

Sorry hoor maar word hier gek van!

Liefs

ja ik heb gister gebeld maar eerder dan 7 1/2 week doen ze geen echo.. en ik heb een afspraak met 8 weken voor een vroege echo..

Ik hoop ook zo dat alles goed komt..

Dankjewel, Liefs

ik ben een mei mama ik heb rondt de 6.5 week de eerste echo gehad wel in het ziekenhuis misschien dat je dat kunt vragen maar het kan zijn dat je dan nog geen hartje ziet kloppen bij mij zagen ze het wel heb ook verhalen gehoordt dat het op dat moment nog niet klopt en 1 week later wel misschien dat ze daarom tot 7.5 week willen wachten omdat de kans dan grote is dat je een kloppend hartje ziet

De vroege echo's worden gedaan bij vrouwen die al eerder een miskraam hebben gehad. Of heel hevig bloedverlies hebben. Ook als je al in de malle molen hebt gezeten, doen ze het vroeger. Maar 8 weken is al een vroege echo hoor. Eerder heb je inderdaad kans dat er nog weinig van te zeggen valt.

Ik heb net gebeld omdat het bloed/slijmverlies toch erger en roder word. Ze beld me met anderhalfuur terug (als ze weer op de praktijk is) en dan mag ik morgen toch voor een echo komen. Ik moet me eigen niet gek maken maar het gaat onbewust toch.. Ik weet dat de kans er is dat ik morgen nog geen hartje hoor maar als het wel nu al fout is dan kunnen ze dat ook zien en weten we dat:(..

Terug
Bovenaan