Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Écht vervelend. Heb vandaag echo gehad, blijk ik niet zo ver te zijn dan ze dachten. 6 weken en 2 dagen, en heb het hartje zien kloppen.
Als ik jou was zou ik het idd bij het ziekenhuis proberen, want van die onzekerheid wordt je knettergek!
En veel beterschap!
alsd ik jou was zou ik naar de eerste hulp gaan hiermee dan krijg je namelijk wel een echo heb ik ook gedaan en als je ongeveer 6 weken zwanger bent kunnen ze het hartje zien kloppen.
Ow jee, dat is heftig! Ik hoop voor je dat het bleodverlies niet iets ernstigs betekent. Hopelijk kan je morgen terecht voor de echo en zie je een hartje kloppen! Ik ga duimen voor je.
heb je ook krampen in je onderbuik?
Ik hoop voor je dat je snel een echo krijgt en wat zekerheid krijgt..
ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest en kreeg een inwendige echo, nu ben ikongeveer pas 5 weken 4 dus ze konden nog weing zien maar kan dus wel..
Heey! Wat een ellende zeg ziek en dan ook dit nog! Hopen dat je morgen goed nieuws krijgt! Gelukkig dat je al meteen terecht kunt! Laat je ons morgen weten hoe het afloopt?
Hey Renate,
Wat onwijs shit!! Ik hoop dat het onschuldig is en dat je zwangerschap goed gaat! Bah die onzekerheid is killing... Morgen een echo dus, hoe ver ben je dan? Wordt dan wrs wel een inwendige echo maar dat vind je vast geen probleem!
Meeste zwangere vrouwen krijgen idd pas met 9 a 10 wkn een echo. 3 jaar terug was het bij ons zkh zelfs 11 a 12 weken. Hoe dan ook ik hoop dat je goed nieuws krijgt!