<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik ben momenteel 23 weken zwanger en heb gister voor het eerst Ziek gemeld.</p><p>Heb wel aantal keer (huilend) aangegeven dat ik het niet meer trek. </p><p>Ik werk op een kdv peutergroep en de kids zijn door het dolle heen want ze gaan bijna naar school. Ik wil de kids graag alle aandacht geven maar k trek het niet meer.</p><p>Gisteravond mijn werkgever gebeld dat ik echt rust moet nemen, dat ik het niet meer trek en veel stress ervaar op de werkvloer. </p><p>Helaas reageerde ze hier niet positief op en was zelf een beetje geïrriteerd. Ik ben hier heel erg van geschrokken. Ik wilde even 1/2 dagen thuis blijven aangezien er twee hele drukke weken aankomen waar ik bij moet zijn. </p><p>Mijn verloskundige gaat mij zo terug bellen met advies. Ik heb opgezocht en gelezen dat mijn werkgever volledige vergoeding krijgt voor personeel die mij overneemt op de dagen dat ik ziek ben. Btw was mijn leidinggevenden niet op de hoogte van extra pauze en rust op de werkvloer. Alle rechten wat zwangere vrouwen hebben was voor haar nieuw. </p><p>Hebben jullie dit meegemaakt? Hoe gaan jullie ermee om? Ik lig elk weekend op 18;00 in bed en kan maar paar uurtjes actief bezig zijn. En ik ben pas 23 weken zwanger! </p><p>X</p>