Ziek of zwanger?!?!?!

Hey Nathalie, nee we hebben idd niet veel gekletst met elkaar. Maar je doet me aan iemand denken. Die heet toevallig ook Nathalie. Vandaar dat ik aan je vroeg of je in Noord-Brabant woont  Zij is een hele lieve meid!!

Groetjes Debby.

Hoi meiden.
Ik heb het allemaal even gelezen, en ik kan me het gevoel helemaal voorstellen. Ben zelf net ziek geweest en het vage gevoel in mn  buik gaat maar niet weg. Had eigenlijk gister ongesteld moeten worden, maar er is nog niks. Weet nog niet of ik zal testen. Is het nog te vroeg? Of toch wel, want ik ben zo nieuwsgierig! IEKS! Heel veel succes allemaal! groetjes Babs

Hi Babs, ik welke ronde zitten jullie? 1e kindje? heb je een beetje inzicht hoe je cyclus normaal is? Spannend zeg allemaal. Tja moeilijke vraag: wel of niet testen? Het kan al wel, maar kan ook teleurstelling worden dat je nog niet genoeg hormonen in je urine hebt. Maar ja kan ook heel erg blijdschap zijn als je twee dikke strepen ziet, hihih. Heb je al test in huis?

Gr. Nathalie

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-04-2008 16:53:48'));

Ikke is ook lief

Ik glf je gelijk!!

Spannend hoor meid... Nog (maar) 2 daagjes wachten.

Succes!!

Groetjes Debby.

Hoi, Anita

Mag ik met je meewachten? Mijn man en ik zijn voor een tweede kindje "aan de slag" zal ik maar zeggen,hi,hi,hi. En volgende week wordt het voor ons ook weer spannend. Bij onze eerste heeft het meer dan een jaar geduurd voordat ik zwanger werd, dus we hebben nu eigenlijk geen hoge verwachtingen ervan, maar je weet maar nooit!

groetjes, Linda (moeder van Daantje 5-7-2007)

NOD= 15-4-08

Mag ik ook met jullie meewachten,

Ik zal even mijn verhaal vertellen,

SInds 3 weken ben ik niet lekker misselijk vaker micriaine, ik dacht dat is mooi mijn cyclus is korter (dacht dat mijn lichaam me in de zeik aan het nemen was) en misschien toch ook wel raak.. nu ben ik 4 dagen overtijd.. nou ik nog steeds mijn klachten, vanochtend getest en negatief.. dus wacht nou maar op mijn ongie.. zal dan wel een griep onder de leden hebben ofzo..

trouwens nog neit gespuugd ofzo hoor.. alleen misselijk.. xxxx Mamoetje

Ja nog even wachten met zijn alle dan maar.

De misselijkheid is weg maar heb nog wel vage kram af en toe links of recjhts onder in mijn buik.
Zaterdag testen en hoop dat het dan raak is (en dat ik niet eerder al RD op bezoek krijg!!).

Ik was volgens mijn vriend zo afwezig en teleurgesteld de afgelopen dagen, en wij zitte pas in de 2de ronde.
Weet niet hoe ik me moet voelen als we na een jaar nog niets verder zijn!

Sterkte allemaal!

grt
Anita

Terug
Bovenaan