Ziek tijdens zwangerschap geen begrip van mensen in de omgeving en op het werk!

Hoi Ilse,
Ben bij mijn vorige zwangerschap van de 8e tot de 40ste week ziek geweest en kon ook niet werken. geen enkel begrip van collega's gehad helaas. Want beetje misselijk meer kan het niet zijn nou heb bijna al die tijd plat gelegen. ben nu 7 wk zwanger van de 2e en hoop echt nu niet zo ziek te worden. Zelfs de bedrijfsarts had geen begrip ervoor. Kan je geen tips worden om minder ziek t e zijn bij mij hielp echt niks. Maar kies voor jezelf en je kindje de weg is nog lang. begrip of geen begrip van collega's. En geloof me meteen na de bevalling voel je je weer goed. Suc6
 
Herkenbaar! Super vervelend om geen begrip te krijgen. Anderzijds hoef jij je niet schuldig te voelen naar je werkgever, je salaris wordt volledig betaald door het UWV. Beter nu rustig aan doen dan straks na je verlof jezelf tegenkomen.
 
Hoi 
Heel vervenld als je geen begrip krijgt van de mensen om je heen en nu snap ik hoe jij je voelt. 
Ik ben nu 18 weken van me derde kindje en ben ook echt goed ziek. Veel moe misselijk en overgeven. Dit heb ik bin me twee eerdere zwangerschappen niet gehad vandaar ik nu thuis veel hoor je doet geen reet ligt heel de dag maar blahblah. Terwijl ik zo veel wil doen maar als ik het dan toch ga doen zegt me lichaam vanzelf wel stop. En moet ik er aan toegeven.dat is mijn tip ook geef toe aan wat je lichaam zegt luister niet naar andere maar naar je lichaam die weet wat goed voor je is en andere niet.
En kijk is naar alle reacties al van ons alle heb je al begrip voor je situatie 
 
Terug
Bovenaan