@Dbby: Om even terug te komen op je vraag. Ik denk eerlijk gezegd zoals ik me nu voel dat het idd beter is om helemaal te stoppen. Gister weer een hele drukke dag met allerlei ergernissen en ik moest door omstandigheden ook nog over werken, voelde me zooo kut! En dan moet ik nog een behoorlijk end naar huis rijden....Ging m'n man ophalen en ben toen uit de auto geholpen door hem, ik kon geen meter meer rijden. Heb zo'n verschikkelijke pijn in m'n rug, kan nu ook niet meer alleen in en uit bed stappen en aankleden moet ik echt zittend doen....
Ik wil het best proberen hoor om 50% te werken maar ik hoop echt dat ik vanmiddag wat wijzer wordt, zelfs mijn benen en tenen doen zeer.
Wat een geklaag hé? Maar goed....heb toch alles over voor m'n ukkies en daar probeer ik me maar op te focussen, uiteindelijk gaat het om hun en hun gezondheid.
Jij ook sterkte meid, ik denk aan je!! Liefs
Ik wil het best proberen hoor om 50% te werken maar ik hoop echt dat ik vanmiddag wat wijzer wordt, zelfs mijn benen en tenen doen zeer.
Wat een geklaag hé? Maar goed....heb toch alles over voor m'n ukkies en daar probeer ik me maar op te focussen, uiteindelijk gaat het om hun en hun gezondheid.
Jij ook sterkte meid, ik denk aan je!! Liefs