Helaas herkenbaar. Ik ben in mijn eerste zwangerschap tot week 18 doodziek geweest en deze tweede zwangerschap week 15 ongeveer (ben nu 36+3 en tweede trimester was de hemel vergeleken met het eerste). Maar bij mij was het wel met braken erbij. Ik heb beide zwangerschappen me uiteindelijk met 7 weken al moeten melden bij mijn werkgevers en ook in de ziektewet terecht gekomen, omdat ik gewoon niet kon functioneren. Deze zwangerschap zelfs in het ZKH opgenomen wegens uitdroging, dus zorgen voor onze eerste zoon was ook zeer moeilijk. Ik heb gelukkig mijn omgeving in kunnen schakelen: mijn moeder en schoonmoeder kwamen regelmatig poetsen of oppassen tot ik het weer zelf kon. Ik heb wel medicatie gehad, maar bij mij werd verteld dat deze medicatie ook werd voorgeschreven als je alleen super misselijk bent, omdat je dat net zo goed kan beperken dan wanneer er ook braken bij komt. Je krijgt namelijk nog steeds te weinig binnen, want door de misselijkheid wil je ook niet eten en voel je je toch constant beroerd. Dus wellicht dat uitleggen aan de HA? Daarnaast inderdaad wellicht toch bij je werkgever melden en kijken of je tijdelijk minder uren kunt draaien tot je je weer beter voelt? Succes!