Ziek voor verlof.

Hier ook 30 weken nu en vraag me sinds afgelopen week af hoe ik het uberhaupt nog 4 weken vol moet houden. Incl een aantal dagen van 12u en langer. Straks controle, het dan maar eens hebben over de continue harde buiken smiddags en savonds... denk dat ik het antwoord wel weet...

Als het echt niet gaat geef je eraan over en meld je ziek. Zo erg zijn die twee weken niet toch? Ik ben zwanger van de tweede en heb nu bewust voor 6 weken gekozen vond t de vorige keer echt zwaar. Doe vooral rustig aan en luister naar je lichaam! 

En met een beetje geluk heb je nog genoeg vakantiedagen over om na je verlof er achter aan te plakken... Wij hebben het geluk dat onze zomervakantie komt te vervallen dus die heb je dan nog over. Dus ik persoonlijk vind 6 weken vooraf wel fijn. En heb dan alsnog 12 weken erna vrij.. ?

Ik ben sinds 20 weken ongeveer in de ziektewet. En sinds 31 weken volledig thuis. Nee dit wordt niet van je verlof afgetrokken. Ja je verlof gaat dan wel met 34 weken in. Maar ja, wat is belangrijker? Mij lijkt het welzijn van jezelf en je kindje. En als je vk aangeeft dat je dus moet stoppen met werken dan is dat zo. 

Had bewust al de keuze genaakt om met 34 weken te stoppen en vakantie er achteraan. Dus daarvoor maakt het me niet uit. Maar zou graag de laatste 4 weken gewoon uit werken. Maar we gaan het zien. Als het niet gaat dan gaat het niet...

Terug
Bovenaan